Sportos dízel: Magyarországon a Skoda RS TDI
Az újdonság 200 lóerős teljesítménnyel és relatíve szerény fogyasztással kecsegtet.
Az újdonság 200 lóerős teljesítménnyel és relatíve szerény fogyasztással kecsegtet.
A négykarikás német gyártó legfrissebb modellje egy 80-as évek végi versenyautónak állít emléket.
Az új hajtásláncok az Insignia Grand Sport limuzinban és az Insignia Sports Tourer kombiban egyaránt elérhetők.
Jelen tesztalanyaink messze nem egy méretkategóriában versenyeznek és a hajtásuk sem lehetne ennél eltérőbb, de a nagyon hasonló vételár most kivételesen mégis egy helyre sodorta őket. Következzék a praktikus gázolajos és a kompakt elektromos összecsapása!
A hónap végén véget fog érni a dízelmotoros Mazda 6 gyártása.
A praktikus kivitelű sportkocsi mozgatásáról egy 540 lóerős V12-es motor gondoskodik.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Átrajzolt első- és hátsó résszel, valamint modernizált technikával érkezett meg Magyarországra a felfrissített 5-ös széria, melynek alapmodellje legolcsóbban 14,75 millió forint ellenében vezethető haza.
Az újdonság első körben csak egyetlen dízelmotoros változatban rendelhető.
A Suzuki második Toyota-alapokon nyugvó modellje egy normál hibrid hajtású családi autó.
A benzinmotoros újdonságot nem veti szét az erő, cserébe viszont a korábbiaknál barátságosabb az árcédulája.
A Golf kombi változatával együtt bemutatkozott a népszerű típus szabadidő-autó kivitele is.
Sokat kellett várni rá, de most végre hivatalosan is leleplezték a nyolcas Golf praktikus családi változatát.
Hamarosan egy 306 lóerős plugin hibrid szabadidő-autó és a megújult Swift színesíti a Suzuki hazai kínálatát.
Ha új autó lenne, járna rá a 2,5 millió forintos nagyacsaládos támogatás. Íme egy kiváló állapotú és új gazdára váró régi kombi Citroën DS.
A hátrafelé nyíló ajtajú luxusautóból szemrevaló Shooting Brake kivitelt készítettek.
Érkezőben a Ford Mondeo és az Opel Insignia legfőbb riválisa, melyet már Csehországban fognak gyártani.
Az új típus minden korábbinál izgalmasabb formában kombinálhatja egymással a vezetési élményt és a praktikumot.
A praktikus karosszériaváltozat felára mintegy 0,6–1,2 millió forint a szedánhoz képest.
Jövünk a részletekkel, mikor és milyen formában érkezik meg hazánkba a csehek zöld rendszámos újdonsága, az Enyaq iV