Eltűntek az igazán hihetetlen ajánlatok a kuponos oldalakról
Míg korábban 90 százalékos kedvezmények is voltak, mára ezek szinte teljesen eltűntek.
Míg korábban 90 százalékos kedvezmények is voltak, mára ezek szinte teljesen eltűntek.
A modern autók remek online kapcsolattal és nagy felbontású kijelzőkkel bírnak, vagyis kiváló táptalajt biztosíthatnak a felugró reklámoknak.
A bedőlt Alexandra-hálózat boltjait átvevő cégek eltérő gyakorlatot alkalmaznak. Mutatjuk, hol, meddig és hogyan lehet beváltani a könyvutalványokat.
Éppen egy héttel a 85 ezer forintos Tesco-utalványt ígérő netes csalás után a Penny Market nevével élnek vissza valakik.
Egy nagyon rövid kérdőív kitöltése után 85 ezer forintos ajándékutalványt ígér az a weboldal, amelyre tömegével kattantak rá a magyar netezők csütörtök délután.
Arcfelismeréssel, érzelemelemzéssel és más elektronikus trükkökkel próbálkoznak a kereskedők. A lélektani és marketingismereteket ötvözik a modern technológiával, hogy még tökéletesebben megfoghassák a vevőket.
A vásárlók alapvetően többre tartják a hosszabb lejáratú kuponokat és ajándékutalványokat, de persze sokszor rosszul jósolják meg jövőbeli cselekedeteiket…
Hétezer eurót érő kupont talált az ünnepi kalácsba sütve egy fiatal pár az észak-spanyolországi Leónban – adta hírül a spanyol sajtó csütörtökön.
Nem csak a vásárlás lebonyolításában segíthetnek a mobilfizetős megoldások, egy sor olyan dologra használhatók, amikre talán még nem is gondolt.
Az alcsúti önkormányzat karácsonyi ajándéka a falu időseinek egy kétezer forintos kupon, amelyet a felcsúti polgármester boltjában lehet beváltani. A polgármester felajánlotta, hogy ha valaki nem akar Mészáros Lőrincnél vásárolni, szívesen kicserélik az utalványát egy másik fajtára.
19 kuponos oldalból 18 így vagy úgy megszegte a törvényeket – közölte a fogyasztóvédelmi hatóság. Érdemes a nagyobb kupongyűjtő cégeket választani, amelyek szigorúbban szűrik partnereiket – figyelmeztettek.
Pszichológiai tényezők is segítik az eladókat a kuponos akcióknál, és a vásárlók ezt vélhetően tudják, mégis jól pörög az üzlet. A kuponos divatkampányok során a boltosok egy sor olyan – nem is teljesen gagyi – terméket el tudnak sózni, amikre a vásárlóknak jó eséllyel semmi szükségük nincs, a vevők mégis úgy érzik, hogy nagymenő módon, sorozatban veszik a márkás cuccokat. A kuponokat tartalmazó lapoknak meg tiszta nyereség az egész.
Nyaralási kupont jellemzően 40 év alattiak, felsőfokú végzettséggel rendelkezők vásárolnak - derül ki a Kutatópont Kft. felméréséből.
Egyre többen megyünk kuponnal nyaralni. Bár még mindig a belföldi úti célok dominálnak, a külföldi kuponos ajánlatok száma is robbanásszerűen nő. Körülnéztünk az online piactéren.
Az interneten bónuszokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád 16 millió forintos nyereséget ért el 2012-ben, forgalma az előző évhez képest 79 százalékkal 1,86 milliárd forintra nőtt - közölte Kaprinay Zoltán, a cég "brigádvezetője", alapító tulajdonos sajtótájékoztatón kedden Budapesten.
Újabb figyelmeztetést adott ki a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) a napokban: gyakori, hogy az utazók a több tízezer forintért megvásárolt, akciós utat hirdető kupont később nem tudják felhasználni – írja a Világgazdaság.
Főgáz Extra néven online kuponoldalt indított lakossági és üzleti ügyfelei számára a Főgáz - közölte a Kreatív Online.
Nagy veszteséget jelent a szállodáknak, de hogy vendég legyen, mégis élnek a kuponos akciókkal, az utazásszervezők pedig tehetetlenek, mivel a fogyasztó számára a válság miatt csak az ár számít – hangzott el az InfoRádió műsorában.
Magyarországon 6,5 milliárd forint forgalmat bonyolított 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET éves kutatási összefoglalójából.
Tavaly 57 százalékkal, több mint 1,4 milliárd forintra növelte összbevételét a Kupon Világ.