#kupon









Kuponon vett önértékelés, vagy nettó önámítás?
 

Kuponon vett önértékelés, vagy nettó önámítás?

Pszichológiai tényezők is segítik az eladókat a kuponos akcióknál, és a vásárlók ezt vélhetően tudják, mégis jól pörög az üzlet. A kuponos divatkampányok során a boltosok egy sor olyan – nem is teljesen gagyi – terméket el tudnak sózni, amikre a vásárlóknak jó eséllyel semmi szükségük nincs, a vevők mégis úgy érzik, hogy nagymenő módon, sorozatban veszik a márkás cuccokat. A kuponokat tartalmazó lapoknak meg tiszta nyereség az egész.

Szaszkó Mariann Szaszkó Mariann


Figyelmeztetést adtak ki a kuponos akciók miatt
 

Figyelmeztetést adtak ki a kuponos akciók miatt

Újabb figyelmeztetést adott ki a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) a napokban: gyakori, hogy az utazók a több tízezer forintért megvásárolt, akciós utat hirdető kupont később nem tudják felhasználni – írja a Világgazdaság.

hvg.hu hvg.hu


Továbbra is szárnyal az online bónusz/kupon piac
 

Továbbra is szárnyal az online bónusz/kupon piac

Magyarországon 6,5 milliárd forint forgalmat bonyolított 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET éves kutatási összefoglalójából.

hvg.hu hvg.hu