A most behozott, használt dízelek fele nem mozdulhat majd szmogriadóban
Jövő év után már Euro 4-es autóval sem lehet közlekedni szmogriadó idején. Ezek jellemzően ma 10 éves autók.
Jövő év után már Euro 4-es autóval sem lehet közlekedni szmogriadó idején. Ezek jellemzően ma 10 éves autók.
Egy friss tanulmány szerint a jelenleg kapható új autók sokkal többet fogyasztanak a mesebeli gyári értékeknél.
Az E350d típus öngyulladós motorján egy picit tovább reszelnek a stuttgarti fejlesztők.
Az USA-ban sosem voltak kedveltek, Európában pedig mostanság jelentősen veszítenek népszerűségükből a gázolajos autók.
Csak fel kell mutatni hozzá a 0, 1, 2, 3, 4 környezetvédelmi besorolású forgalmi engedélyt.
Nagy visszhangot keltett a francia sajtóban a londoni The Financial Times cikke. A megbízhatónak tekinthető lap írása szerint a francia kormány megpróbálta eltitkolni, hogy a Renault is trükközött a károsanyagok kibocsátását ellenőrző szoftverrel.
18 Celsius-fokos külső hőmérséklet alatt pöfögnek ki igazán sok nitrogén-oxidot a dízelek, és úgy tűnik, sok gyártó modelljénél ez nem teljesen "véletlenül" van így.
Megújul a hatóanyaggyártás, és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátást is biztosító új gyártósorok lehetővé teszik a gyógyszercég számára, hogy az előnye megmaradhasson az olcsóbban dolgoztató ázsiai gyártókkal szemben.
Újfajta szárnyakkal szerelnék fel a repülőket: a NASA és a Boeing ötlete feleannyi fogyasztást és érezhetően olcsóbb repülést is jelenthet.
Összesen 7 modell. Hét, amely teljesíti valós körülmények közt is a jelenleg előírt nitrogénoxid-kibocsátási szabványértékeket. És még nagyobb meglepetés, hogy melyek azok.
A dízelbotránynak nevezett ügyben vizsgálóbizottságot állított fel strasbourgi plenáris ülésén az Európai Parlament a károsanyag-kibocsátás mérési tesztekkel kapcsolatban az esetleges uniós jogsértések és a hivatali visszásságok kivizsgálására – jelentette be az uniós parlament csütörtökön. A bizottság tagjának választották Szanyi Tibor szocialista EP-képviselőt.
Az Orbán-kormány komolyabb ambíció nélkül várja az ENSZ hétfőn kezdődő, több szempontból sorsdöntő párizsi klímakonferenciáját. Magyarország nem csupán minimálisat vállal be, hanem lemond arról az esetleges több száz milliárd forintos bevételről is, melyet az Európai Uniótól kaphatnánk lakó- és középületek energiahatékonyságának javítására.
Megállapodtak az uniós tagállamok képviselői, 2017. szeptember 1-jétől új módszerrel mérik majd a dízelautók károsanyag-kibocsátását.
Az Európai Bizottságot már több mint két éve figyelmeztette saját környezetvédelmi biztosa arra, hogy egyes autógyártó cégek kijátsszák az európai károsanyag-kibocsátási teszteket, ez derül ki belső bizottsági leiratokból.