Nehezen indult a hétfő reggele? Fogadjunk, hogy a MÁV-nak rosszabb volt
Legalább öt és fél órányi késést szedtek össze a vonatok egyetlen délelőtt alatt.
Legalább öt és fél órányi késést szedtek össze a vonatok egyetlen délelőtt alatt.
A közlekedési miniszter azt mondta, maga is kíváncsi arra, mennyi pénzt kell majd visszafizetni a 20 percen túli késések után.
Annyira megsokasodtak a bajok a győri vasútvonalon a felújítás után, hogy a második helyre jött fel, de a legtöbb gondot összeszedő magyar vonal így is ugyanaz lett, mint amely öt éve minden évben. A csúcskésést az a vonat hozta össze, amely Budapestről kilenc és fél óra alatt ért el Ausztriába, de a listánkból az is kiderül, hogy a havazás vagy épp a nyári hőség mennyire viselte meg a vasutat. Ahogy az is, van-e egyáltalán olyan vonal, ahol tökéletes volt a szolgáltatás.
A Déli pályaudvarról Győrbe induló vonat a tatai állomás után rongálta meg a felsővezetéket, Tatabánya és Almásfüzitő között szünetel a forgalom.
Tíz vállalással indította el Lázár János az évet: a miniszter bejelentette, hogy júniustól 20 percnél nagyobb késés után visszajár a jegyár fele, buszos rásegítéssel készülnek a nyári főszezonra, és mellékesen azt is elmondta, hogy decemberben a GYSEV-ben még nagyobb tulajdonrészt szerzett a magyar állam, úgyhogy több dunántúli megye teljes hálózatát átadják.
Ismét nehezen indult a hét a MÁV-nál.
Több vonal is lassabbá válik néhány perccel, a mellékvonalak közül akad nem egy, ahol tíz percnél is nagyobb változáshoz kell hozzászokni, a pótlóbuszok közül pedig sokkal kevesebb fog elindulni, mint eddig – így néz ki a MÁV új, december 15-től érvényes menetrendje.
Néhány vonalon így is nőtt a menetidő a hétfő esti hiba miatt, de ott is hamarosan helyreáll a menetrend – ígérik.
Meghibásodott a vasúti biztosítóberendezés Kecskemét és Városföld állomás között, emiatt 30-50 perccel nő a személyvonatok és a Napfény InterCity-k menetideje a Budapest-Szeged vonalon – közölte a Mávinform a Facebook-oldalán vasárnap.
Szinte minden vonalon jelentős késéseket okozott a péntek hajnali hóesés.
Dolgoznia kell még a Microsoftnak a Recall nevű Windows 11-funkció biztonságán, mely a felhasználó minden mozdulatát rögzíti és visszakereshetővé teszi.
Egy utas rosszulléte, a kötelező pihenőidő és a közel-keleti konfliktus miatt késik a Wizz Air szerint a repülőgépük.
A légi közlekedés erősen felborult a közel-keleti konfliktus miatt.
180 ember várakozik a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a Smartwings rodoszi járatának indulására.
A Keleti és a Nyugati pályaudvar után a Déli pályaudvar vonala is elesett.
A vártnál hamarabb kijavították a pályahibát Szabadbattyánnál, “cserébe” több más járat is elesett.
Az utasok szerint nem kaptak érdemi tájékoztatást, csak egy négyeurós utalványt, amit nem lehetett beváltani sehol.
Halálos baleset történt, ami az esti órákban kihat a székesfehérvári vasútvonalra és a Balaton felé közlekedő járatokra is.
Késedelmes kifizetésekről, kommunikációs nehézségekről panaszkodnak az Apple Arcade játékfejlesztői. Arról nem is beszélve, hogy az Apple mérnökei állítólag maguk sem értik pontosan, hogyan működik a Vision Pro kevertvalóság-szemüveg.
Pár éve csigának öltözött civilek futva előzték meg az itt közlekedő vonatokat.