A BMW M2 CS új körrekordot futott a Nordschleifén – videó
Az 530 lóerős 6 hengeres biturbó motorral szerelt élményautó a Zöld Pokolban bizonyította rátermettségét.
Az 530 lóerős 6 hengeres biturbó motorral szerelt élményautó a Zöld Pokolban bizonyította rátermettségét.
Az egyedi aerodinamikai csomagos Xiaomi SU7 Ultra közel 24 másodpercet javított saját korábbi idején.
A Ford Mustang GTD a Nordschleife valaha készült leggyorsabb sorozatgyártású amerikai autója, de a Porsche 911 GT3 RS azért még mindig gyorsabb nála.
A Xiaomi SU7 Ultra a BMW M3 korábbi rekordját döntötte meg.
A Zöld Pokolban jelenleg nincs a Ford Mustang GTD-nél gyorsabb sorozatgyártású amerikai sportkocsi.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
Az extrém erős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt Jesko a rekord eléréséhez messze nem feszítette meg az összes izomrostját.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.
Érkezőben a Taycan minden korábbinál gyorsabb új csúcsmodellje.
Mostantól hivatalosan a Tesla Model S Plaid a Zöld Pokol leggyorsabb sorozatgyártású elektromos autója.
A japán gyártó izgalmas sportkompaktjának nem ez az első rekordja.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású elektromos autó sem ért körbe olyan gyorsan a Nordschleifén, mint a Taycan Turbo S.
Már nem kell sokat várnunk a 300 lóerősnél erősebb új csúcs-Civic hivatalos leleplezésére.
Ez az elektromos autó egyáltalán nem az alacsony fogyasztásról, hanem a lehető legnagyobb tempóról szól.
A négykarikás sportszedán közel 5 másodperccel vágott a Renault Megane RS Trophy-R korábbi rekordja alá.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és komoly leszorító erő a siker záloga.
A 462 lóerős sportszedán egészen kiváló köridőt futott a németországi Sachsenringen.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Sok erős és gyors autót lehet kapni a kereskedésekben, de ezek közül egyik sem áll olyan közel egy igazi versenyautóhoz, mint jelen tesztalanyunk. A francia mérnökök tulajdonképpen egy kibiztosított éles lőfegyvert adtak a kezünkbe.