Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"27f884d3-8a37-483c-88b8-3f408474058a","c_author":"Ligeti Nagy Tamás","category":"360","description":"A zene arra viszi a hallgatóját, amerre az előadó vezeti. Gerlóczy Zsigmond, az ifjú magyar zongorista bárhol jár is, zenei influencerek és a szabad rögtönzéseket kedvelő publikum szeretete kíséri. ","shortLead":"A zene arra viszi a hallgatóját, amerre az előadó vezeti. Gerlóczy Zsigmond, az ifjú magyar zongorista bárhol jár is...","id":"20250518_hvg-gerloczy-zsigmond-zongoramuvesz","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/27f884d3-8a37-483c-88b8-3f408474058a.jpg","index":0,"item":"1edcc74d-4bc4-4256-99b2-7eb84df6e930","keywords":null,"link":"/360/20250518_hvg-gerloczy-zsigmond-zongoramuvesz","timestamp":"2025. május. 18. 20:00","title":"Gerlóczy Zsigmond: Igyekszem a semmiből játszani, hogy ami elhagyja a kezemet, egyszeri és megismételhetetlen legyen","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"bfeebedf-b30f-4c26-9349-70fa5b1bf6a1","c_author":"László Ferenc","category":"tudomany","description":"Egymás mellett próbáltuk ki a mágneses technológiát minden korábbinál egyszerűbb és olcsóbb formában kínáló Oral-B iO 2 fogkefét, illetve egy mesterséges intelligenciával megspékelt szónikus új Oclean-modellt, mely többek közt beszélni is tud.","shortLead":"Egymás mellett próbáltuk ki a mágneses technológiát minden korábbinál egyszerűbb és olcsóbb formában kínáló Oral-B iO 2...","id":"20250518_okosfogkefe-oclean-szonikus-oral-b-io-2-teszt-velemeny","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/bfeebedf-b30f-4c26-9349-70fa5b1bf6a1.jpg","index":0,"item":"5f8da456-2544-448b-a74b-0b4e04ca54d3","keywords":null,"link":"/tudomany/20250518_okosfogkefe-oclean-szonikus-oral-b-io-2-teszt-velemeny","timestamp":"2025. május. 18. 18:00","title":"Van bármi értelme egy okosfogkefének? Szabad olcsóbbat venni belőle? Kipróbáltuk","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"8b7bdf87-d5be-4b23-9f58-ef5006410c39","c_author":"MTI","category":"itthon","description":"A jövő héten is folytatódik a változékony, az átlagosnál hűvösebb, szeles, záporos-zivataros idő. A hét elején a többórás napsütés mellett 20-25 Celsius-fok lesz a legmelegebb órákban, de pénteken ismét visszaesik a hőmérséklet és mindössze 13-21 fok várható délután.","shortLead":"A jövő héten is folytatódik a változékony, az átlagosnál hűvösebb, szeles, záporos-zivataros idő. A hét elején...","id":"20250518_idojaras-jelentes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/8b7bdf87-d5be-4b23-9f58-ef5006410c39.jpg","index":0,"item":"cfcf1f8b-2665-42c7-a8bb-7e4e7a425ba4","keywords":null,"link":"/itthon/20250518_idojaras-jelentes","timestamp":"2025. május. 18. 16:03","title":"A jövő héten is folytatódik a változékony, az átlagosnál hűvösebb idő","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d6ac4557-f5a8-4713-b744-aca2b2dc6866","c_author":"Lőrincz Tamás","category":"itthon","description":"A MÁV több olyan bérlakást is kiürített a budapesti Keled úton, amely a hivatalos szakértői vélemény szerint lakhatásra alkalmatlanná vált. A HVG információi szerint költöznie kellett egy háromgyerekes családnak is, de miután nem kaptak semmilyen kompenzációt – pénzt vagy lakhatási alternatívát –, így lényegében az utcára kerültek. A vasúttársaságnál azt közölték, hogy mindenben a törvények szerint jártak el, az érintett lakóknak pedig akkor is ajánlottak valamilyen segítséget, ha jogcím nélkül tartózkodtak az ingatlanban. Ennél valamivel többet ígért a MÁV, amikor a tervezett Mini-Dubaj projekt érdekében kellett kiüríteni rákosrendezői ingatlanokat. A tapasztalatok alapján három gyerekkel még albérletet is nehéz találni Magyarországon.","shortLead":"A MÁV több olyan bérlakást is kiürített a budapesti Keled úton, amely a hivatalos szakértői vélemény szerint lakhatásra...","id":"20250519_Csaladbarat-kormany-Kompenzacio-nelkul-kerult-az-utcara-egy-haromgyerekes-csalad-az-allami-MAV-berlakasabol","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d6ac4557-f5a8-4713-b744-aca2b2dc6866.jpg","index":0,"item":"cefadb1e-82f5-426f-b687-87ddc1d89c9c","keywords":null,"link":"/itthon/20250519_Csaladbarat-kormany-Kompenzacio-nelkul-kerult-az-utcara-egy-haromgyerekes-csalad-az-allami-MAV-berlakasabol","timestamp":"2025. május. 19. 07:09","title":"Családvédelem a hétköznapokban: az utcára került egy háromgyerekes család a MÁV bérlakásából","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"551acd2f-9b4e-477f-b25a-35aa6d8ba291","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"A férfit 2016-ban jogerősen ítélte el a bíróság egy tizenkettedik életévét be nem töltött gyerek ellen elkövetett szexuális erőszak miatt.","shortLead":"A férfit 2016-ban jogerősen ítélte el a bíróság egy tizenkettedik életévét be nem töltött gyerek ellen elkövetett...","id":"20250518_orban-viktor-harcosok-klubja-pedofil-elitelt-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/551acd2f-9b4e-477f-b25a-35aa6d8ba291.jpg","index":0,"item":"24e6b99a-d3de-4a79-b015-5a94c5085f5d","keywords":null,"link":"/itthon/20250518_orban-viktor-harcosok-klubja-pedofil-elitelt-ebx","timestamp":"2025. május. 18. 20:28","title":"Egy elítélt pedofil is ott ült Orbán Viktor Harcosok Klubjában","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e63384a8-39d5-4b7e-acff-61d3e3814e1f","c_author":"Tóta W. Árpád","category":"360","description":"Hogyan harcol a Harcosok Klubja, és milyen lesz a bukás? Nem is olyan nehéz elképzelni. És kinevetni – mert attól félnek legjobban.","shortLead":"Hogyan harcol a Harcosok Klubja, és milyen lesz a bukás? Nem is olyan nehéz elképzelni. És kinevetni – mert attól...","id":"20250519_Egy-vilagnezeti-klub","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e63384a8-39d5-4b7e-acff-61d3e3814e1f.jpg","index":0,"item":"983b73e2-e3f0-4bee-bc25-ee391071e8dc","keywords":null,"link":"/360/20250519_Egy-vilagnezeti-klub","timestamp":"2025. május. 19. 09:31","title":"Tóta W. Árpád: Egy világnézeti klub","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"2b14cc3d-cc7b-4958-bd9a-6436eb1f6e85","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"A módosító további korlátozások eltörlésével is használhatóbbá tenné az egészség- és önsegélyező pénztárakat.","shortLead":"A módosító további korlátozások eltörlésével is használhatóbbá tenné az egészség- és önsegélyező pénztárakat.","id":"20250519_torvenymodosito-egeszseg-es-onsegelyezo-penztarak-180-napos-varakozasi-ido-eltorlese","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2b14cc3d-cc7b-4958-bd9a-6436eb1f6e85.jpg","index":0,"item":"a53311e9-3c49-4714-b91a-07599c5fa6d1","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250519_torvenymodosito-egeszseg-es-onsegelyezo-penztarak-180-napos-varakozasi-ido-eltorlese","timestamp":"2025. május. 19. 14:19","title":"Egy új törvénymódosító eltörölné a 180 napos várakozási időt az egészségpénztáraknál","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"ab3b9df1-de85-469f-a816-aa91da598d6a","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Civil szervezetek és influenszerek hívására demonstráltak a Kossuth téren az „átláthatósági törvény” tervezete ellen. A demonstráció kezdetén mintegy ezren lehettek a téren, fokozott rendőri jelenlét mellett. A tömeg aztán nagyon besűrűsödött. Felszólalt többek között Osváth Zsolt, Mérő Vera, Hodász András, Lengyel Tamás és Pankotai Lili.","shortLead":"Civil szervezetek és influenszerek hívására demonstráltak a Kossuth téren az „átláthatósági törvény” tervezete ellen...","id":"20250518_lex-putyin-tuntetes-kossuth-ter-influenszerek-civil-szervezetek-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/ab3b9df1-de85-469f-a816-aa91da598d6a.jpg","index":0,"item":"4fded3cc-045e-4373-a824-aa6baeda506d","keywords":null,"link":"/itthon/20250518_lex-putyin-tuntetes-kossuth-ter-influenszerek-civil-szervezetek-ebx","timestamp":"2025. május. 18. 17:50","title":"„Kipeckelt szemmel nézni a Megafont” – több tízezren tiltakoztak a Lex Putyin ellen a Kossuth téren (tüntetés percről percre)","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Sok erős és gyors autót lehet kapni a kereskedésekben, de ezek közül egyik sem áll olyan közel egy igazi versenyautóhoz, mint jelen tesztalanyunk. A francia mérnökök tulajdonképpen egy kibiztosított éles lőfegyvert adtak a kezünkbe.
A vezetés szerelmesei mostanában nincsenek kiszolgálva. Az autógyártók a kilátásba helyezett pénzbírságtól remegő gyomorral éjt nappallá téve a CO2-kibocsátás csökkentésén dolgoznak, és nehéz akkumulátorokkal, villanymotorokkal pakolják tele a divatterepjáró-őrület miatt egyre magasabb autókat. Az alacsony tömeg, az áramvonalas karosszéria és a remek vezethetőség olyan tényezők, amelyekkel szinte senki sem foglalkozik.
Üdítő kivétel a Renault. A francia gyártó még 2020-ban is gyárt egy olyan modellt, amelyik nem szól semmi másról, mint magáról az autózásról, a kanyarsebességről, a színtiszta vezetési élményről. Teszten a Megane R.S. Trophy-R, amelynek már a létezése is csodaszámba megy.
László Ferenc
Honnan jön?
A laikusok számára a gyors autónak nem feltétlenül a Renault a szinonímája. A benzingőz által kicsit is megcsapottak viszont jól tudják, hogy a franciák bizony nagyon tudnak, ha akarnak. Remek bizonyíték erre a sportosra hangolt Megane R.S.-ek három korábbi generációja.
Az aktuális Megane-ból is létezik ilyen R.S. változat. A keresztségben R.S. TCe 280 nevet viselő modell 11,4 millió forint ellenében egy olyan sportkompakt, mely nemcsak a hétvégi kanyarvadászaton szerepel kiválóan, hanem arra is alkalmas, hogy hétköznap reggel óvodába vigyük vele a gyereket. Aki ennél picivel több erőre és keményebb hangolásra vágyik, annak ott a 12,4 millió forintos R.S. Trophy, melynek 300 lóerős produkciójával tavaly ősszel ismerkedtünk meg behatóbban.
R.S. TCe 280 vs. R.S. Trophy-R
László Ferenc
És van még egy lépcsőfok felfelé, jelen tesztalanyunk, az R.S. Trophy-R, melynek legsportosabb változata közel 30 millió forintot kóstál. Igen, nem elírás, tényleg drágább, mint egy Mercedes-AMG C63.
Ez olyan komoly összeg, hogy 4,6-szor kijönne belőle egy 115 lóerős alap Megane, de még a kiváló R.S. TCe 280-ból is 2,6 darabot vehetnénk belőle. Utóbbi típus látható az alábbi kép jobb oldalán, bal oldalt pedig a Trophy-R, melyért adott esetben 18,2 millió forinttal többet kérnek el, mint a mellette álló társáért.
László Ferenc
Többet ésszel!
A generációváltás során 2-ről 1,8 literre zsugorított 4 hengeres turbós benzinmotor teljesítménye és nyomatéka nem emelkedett az R.S. Trophy-hoz képest. Vagyis változatlanul 300 lóerőt és 400 Nm-t kapunk, és kár is azért morogni, hogy a tetemes felárért nem kapunk 20-40 extra lóerőt.
Egyrészt azért, mert 1,8 literből már 300 lóerőt is tisztességes munka kihozni, másrészt pedig azért, mert a többi Megane-hoz hasonlóan ennek a csúcsragadozónak is csak az első kerekei hajtottak. És már a jelenlegi erőmennyiséget sem egyszerű átvinni az aszfaltra.
László Ferenc
A Renault ehelyett a vezetési élmény és a stopperóra legádázabb ellenségét, a tömeget vette célkeresztbe. Kis túlzással élve 18,2 millió forintért 130 kilogramm mínuszt kapunk, és így végül csak 1306 kilogrammot kell mozgatni a relatíve kicsi benzinmotornak. Akkor, amikor nem egy divatterepjáró már bőven 2 500 kilogrammnál jár.
Az összkerékkormányzás kidobásával kapásból 38 kilogrammot spóroltak meg a fejlesztők, a karbon-üvegszálas kompozit géptető pedig az eddigi 16 helyett mindössze 8 kilogrammot nyom a mérlegen. Hasonló anyagból készült a hátsó diffúzor, szuperkönnyű a petrolhead-fülek számára libabőröztető muzsikát játszó Akrapovic titánkipufogó, és hiába ötajtós a Megane, a hátsó üléseket nemes egyszerűséggel kiszerelték belőle.
László Ferenc
A Trophy-R szigorúan kétszemélyes, hátul csak a pályanapokra vitt slickgumiknak jut hely, illetve adott esetben a csomagtartóban a hétvégi bevásárlásnak. A fogyókúra jegyében a hátsó ablaktörlő is kikerült a kocsiból, és azzal is spóroltak néhány grammot, hogy a műszerfalba a kisebb kijelzős fejegység lett beszerelve. Kalaptartó és hátsó ablakemelő sincs, az viszont furcsa, hogy a hátsó ajtók kárpitja és a felettük lévő majrévasak túlélték a különleges megszorító intézkedéseket.
A karbon felnikkel és fékekkel kerekenként további 2 kilogramm spórolható, az ilyen szettes és szó szerint fullos Trophy-R-ek viszont elképesztően ritkák. Eleve csak 500 példány készül a típusból és ebből eredetileg csak 30-at akart a Renault a teljes karbonszettel legyártani. A vevők viszont addig dörömböltek a gyárkapun, mire végül 40 ilyen autó készült. És a mezei Trophy-R-ekre utólag nem szerelhető fel ilyen szett, mert ahhoz át kellene programozni az ABS és az ESP működését.
László Ferenc
László Ferenc
Kőkemény
A komfort egyenlő a nullával. A Trophy sem volt egy kényelmes autó, de a Trophy-R-ből még a maradék lágyságot is kiölték, hogy a szent stopperóra oltárán áldozzanak. Ha patika minőségű aszfalthoz, ne adj Isten versenypályához van szerencsénk, akkor a módosított geometriájú futómű maga a mennyország. Minden más esetben viszont egyesével érezzük a legkisebb úthibát is a gerincünkön és a fogainkon.
Az Öhlins lengéscsillapító elöl 20-, hátul 30 fokozatban állítható, a gyári alapérték 8, illetve 9. A futómű magasságában 1,6 centiméternyi mozgásterünk van, a haladók pedig ezenkívül a guminyomás állítgatásával is eljátszadozhatnak. Érdemes egyszerre csak egy tényezőn módosítani, különben villámgyorsan úgy elállíthatjuk az autót, hogy esetleg vezetni sem támad kedvünk. Már amennyiben egyáltalán eszünkbe jut állítani a remek gyári beállításon. Mi nem tettük, már csak azért sem, mert ehhez le kellett volna szerelni a kerekeket.
László Ferenc
A kormányzásról csak szuperlatívuszokban tudunk nyilatkozni, ennyire közvetlen, pontos és remek visszajelzéssel szolgáló kormányművel az elmúlt években nem találkoztunk. A kagylóülések úgy fognak, hogy bennük helyet foglalva az autó szerves részének érezzük magunkat. Előre-hátra könnyen tologatható az ülés, az egyéb állításokhoz viszont szerszámra van szükség. Ez nem egy sportkocsi. Ez egy közúti versenyautó, amire a Bridgestone kifejezetten R.S. specifikus semi-slick gumikat fejlesztett.
Pályázás előtt nem árt 50 százalék fölé tölteni az üzemanyagtartályt, elkerülendő a tempós kanyarokban történő nyomásvesztést. A fogyasztás ez esetben "kit érdekel" kategóriás, mindenesetre a gyakorlatban valahol 8 és 20 liter között alakul.
László Ferenc
Hogy megy?
A legalapabb R.S. 5,8 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra és 255 km/h a vége. Az R.S. Trophy 5,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-at és 260-ig gyorsul, az R.S. Trophy-R pedig 5,4 másodperces gyorsulással és 262 km/h-s végsebességgel bír. És ezek azok a számok, amik jelen esetben semmit sem árulnak el a három testvérmodell közötti különbségekből.
A változatlan erő az alacsony tömeggel és a kőkemény futóművel társítva olyan kombinációt ad ki, ami agysebész pontosságú élményautóvá varázsolja az amúgy talán picit túl puhány R.S. alapmodellt. Ezzel együtt messze nem való mindenkinek a non-plus-ultra kategóriás Trophy-R, az átlagos sofőrök minden szempontból jobban járhatnak egy mezei Trophyval. A maradék kevés szerencsés viszont gyorsan hatpontos övet szereltethet az R kivitelbe és már húzhatja is a fejére a bukósisakot.
László Ferenc
László Ferenc
Az elsőkerékhajtású autók között jelenleg nincs ellenfele a francia technikának. Jelenleg ezzel az autóval tartják a körrekordot a Nürburgring Nordschleifén és Spa-Francorchamps-ban, és még a japánok hazai szentélyében, Suzukában is 3 másodpercet ver a Trophy-R a 320 lovas Honda Civic Type-R-re.
Szép, szép, de az árán és a hétköznapokra túl kemény futóművén kívül azért csak akadnia kell még valami negatívumnak. Akad is, ezúttal szó szerint, ugyanis a hatfokozatú kéziváltó enyhén akadósra, kelletlen mozgásúra sikeredett. Nem rossz, de valahogy annyira jó a kocsi többi része, hogy a váltó kilóg a remek összképből. Ha egy MX-5, vagy egy Civic Type-R szintű váltót kapnánk, akkor egy szavunk sem lenne. Illetve itt jegyzendő meg, hogy a többi R.S.-től eltérően a Trophy-R nem kérhető automataváltóval. Még szép.
László Ferenc
Konklúzió
+ : vezetési élmény, kanyartempó, gyorsulás, hanghatás, alacsony tömeg, kiváló sportülések, állítható futómű.
–: a váltó lehetne jobb, hétköznapokra túl kemény a futómű, csak kétszemélyes, csillagászati ár, nem lehet kapni.
A kizárólag egyfajta fényezéssel, gyöngyházfehér-pirosban készülő Megane R.S. Trophy-R egy a régivágású autóbolondokra történő kikacsintás a Renault részéről. Egy üde színfolt a Zoékkal, Capture-ökkel és Kadjarokkal teli, izgalmasnak nem igazán mondható aktuális termékpalettán.
Azt már kitárgyaltuk, hogy közel 30 millió forint, egész konkrétan 29,6 millió forint a minden földi jóval felszerelt legsportosabb R.S. Trophy-R ára. Arról viszont még nem tettünk említést, hogy mind az 500 példány már rég elkelt belőle. Így csak elméleti összegekről lehet beszélni, és ily módon az alap kivitelű R.S. Trophy-R 20 millió forint körüli ára is csak egy képzeletbeli listán szerepel.
És hogy amúgy megérné kifizetni ezt a brutális összeget egy Renault Meganért? A józan ész azt diktálja, hogy nem. Másrészt viszont a cikk elején látható R.S. TCe 280 tulajának elég volt néhány száz métert megtennie ahhoz, hogy feltétel nélkül beleszeressen az R.S. Trophy-R-be. És meg is venné, ha lehetne kapni.
Versenypályán idegsebész pontosságú szuperkemény sportkocsi, amellyel komfort módban akár a hétvégi nagybevásárlás is viszonylag kényelmesen megoldható. Vázoljuk, mire képes a gyakorlatban a hivalkodó külsejű japán japán versenyző.
A már bajnok Liverpool ugyan végül kikapott a Brightontól, de Szoboszlai Dominik később az Instagramon is megerősítette, hogy feleségével gyermeket várnak.