Tucatszámra fogták a leállósávon dugót előző autósokat a rendőrök - videó
A múlt héten 42 autóst kaptak rajta a rendőrök, hogy indokolatlanul használták az M0-ás autóút leállósávját.
A múlt héten 42 autóst kaptak rajta a rendőrök, hogy indokolatlanul használták az M0-ás autóút leállósávját.
Egy szemvillanás alatt hajtott át az úttesten, bármiféle veszélyérzet nélkül a biciklis gyerek.
A robogók az előterjesztés szerint a mindennapi közlekedés részei, amelyek alapvetően még nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, mint a nagymotorok, amelyeket vizsgáztatni kell.
Egymillió lakosra vetítve az EU-ban Magyarországon veszíti legtöbb ember életét vasúti balesetben. Az unió vasúti ügynökségének éves értékelése szerint folytatódik az a trend, amely szerint egyenletesen csökken a vasúti balesetek száma. Az elmúlt tíz év statisztikáit elemezve azonban szembetűnő, hogy az öngyilkosságok számai továbbra is nagyságrendileg azonos szinten mozognak.
Negyvenkét méteren építették ki a magyar fejlesztésben és gyártásban készült biztonsági üvegből készült, átlátszó zajárnyékoló falat.
Elég életszagú megfigyelést vizsgáltak alaposabban is.
Közlekedési alapvizsgát kell tenniük tavasszal az általános iskolák 4., 5., 6., és hetedik osztályos tanulóinak.
Hasonlóan más közösségi alapú szolgáltatáshoz a járművek menetbiztonsági rendszereiből érkező adatokat fel lehet használni például arra, hogy előre figyelmeztessék a többi autót.
Elvették annak az autósnak a jogosítványát, akinek a közveszélyes akciójáról néhány napja lett nyilvános egy videó.
Tavaly ősszel még tanúskodni hívták Szemző Áront, de betegség miatt nem tudott elmenni.
A medvék, jávorszarvasok és hódok is átjárnak rajta.
Nem csak higiéniai okokból, de a folyamatosan mobilozók miatt is jó lehet a hagyományos rendszer átalakítása.
A legtöbbünk a közlekedésben is igyekszik általánosítani a helyzeteket, hogy megkönnyítse a saját dolgát. Így például arról is meg vagyunk győződve, hogy milyen autóktól kell leginkább óvakodni.
Sokan visznek magukkal nyaraláshoz saját kerékpárt, nagyon nem mindegy, hogyan van rögzítve.
Miközben a legtöbb sofőr azt gondolja megfelelő pozícióban ül a kormány mögött, ez általában nem így van.
A Volvóhoz hasonlóan a francia márka és a romániai Dacia is meglépi a sebességcsökkentést.
A gyalogosok nem léphetnének le a járdáról mobillal a kézben vagy fülhallgatóval a fülükön.
Eddig a személyautókra és kisteherautókra nem terjedt ki a szabály.
Az autó árától függetlenül minden kocsiban lesz intelligens tempomat, tolatóradar, fekete doboz. Ezen túlmenően a fedélzeti alkoholszondák beszerelését is elő kell készíteni.
A körgyűrűkön továbbra sem kell majd cammogni, de az általános sebességhatár 30 km/óra lesz.