Ilyen is van: egyetlen ittas sofőr sem akadt a rendőrök hálójába
A közúti közlekedési szabályok betartását ellenőrizték a rendőrök Balkányban és Szakolyban.
A közúti közlekedési szabályok betartását ellenőrizték a rendőrök Balkányban és Szakolyban.
Az autóbalesetek több mint 90 százalékát a vezetők figyelmetlensége okozza, amin nagyban lehet segíteni, ha az autókban olyan rendszerek vannak, amelyek időben figyelmeztetik a sofőröket.
A kanyarban veszélyes kikerülésre kényszerítő úthiba miatt a szeptemberi iskolakezdést követően jelentős dugók alakulhatnak ki.
Alátétfát tett valaki a sínre, közlekedés biztonsága elleni bűncselekmény miatt nyomoznak.
Összehangolt, komplex közlekedésrendészeti ellenőrzést tartottak a Nógrád megyében pénteken.
Van, ahol automatikusan megbírságolják azt, aki megszegi a vonatkozó szabályt.
A járművezetők többsége úgy véli, betartja lakott területen belül az 50 km/órás sebességhatárt. A lakott területen kívül érvényes 90-et azonban már csak az autósok fele tiszteli, míg sztrádán autózva nagyon vegyes a kép.
A vezető előtti digitális kijelző egyszerűen átvált videós képernyővé, amikor valaki az autó holtterébe kerül.
Az utakon – vélhetően leginkább a kijárási korlátozások miatt – elmaradt a hosszú hétvégékre jellemző sok halálos kimenetelű baleset.
A lépést már tavaly bejelentették, az idei év közepén debütáló modellek pedig már ebben a szellemben készülnek.
De az Android Auto felhasználói felületének kézzel nyomkodós kezelése sem sokkal biztonságosabb.
A biztonsági rendszerek és a menekülőutak hiányosak, az alagutak az Európai Unió legminimálisabb biztonsági követelményeinek sem felelnek meg - állítja egy tanulmány.
Volt ugyanis olyan sofőr, akinél az ellenőrzéskor a szonda a légalkohol-koncentráció bűncselekményi határának több mint ötszörösét mutatta.
Nagyon erős lett a biztonságos autók mezőnye 2019-ben, a független európai szervezetként működő EuroNCAP összesen 59 autó töréstesztjét végezte el idén, és ebből 41 modell kapta meg a maximális, öt csillagos értékelést. Jó hír, hogy három csillagnál rosszabbra egyetlen autót sem értékelt a szervezet.
A 14 éves diák ügyes megoldása sok balesetet előzhetne meg.
Egy brit kutatás szerint nem sokat.
Nem érdemes Tarlós István főpolgármester biztatására hallgatnia az autósoknak, mert a végén nagyon pórul járnak – vonta le a következtetést a 24.hu egy szentendrei bírósági per ismertetése során.
Amennyiben ebben a német divatterepjáróban foglalunk helyet, akkor a lehető legnagyobb biztonságban vagyunk.
Olyan vékony "okos" filmréteget fejlesztettek ki kínai és amerikai tudósok, amely fényesen világít, és színét is változtatja a sötétben, ha megvilágítják. A találmányt a közúti közlekedésben az útjelzéseknél lehet felhasználni, de reklámcélra sem utolsó.
Egymillió emberre 64 közúti halálos baleset jut. Ez 15 emberrel több, mint az uniós átlag.