Ezer kilométeres hatótávú autóval támadja a német piacot a kínai NIO
Egy látványos szedánnal jelentkeznek be a kínaiak, ET7 néven.
Egy látványos szedánnal jelentkeznek be a kínaiak, ET7 néven.
A 6 literes benzinmotorral szerelt német überlimuzinnak alaposan megkérik az árát.
A V8-as erőforrással szerelt eddigi csúcsmodell, az S580 most megkapta a nagytestvérét.
Ezzel a gázolajos csúcsmodellel pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Az újdonság néhány centiméter híján már olyan hosszú, mint az 5-ös BMW.
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támaszthatja fel a patinás luxusmárkát.
Ha igazán hatékony működésű, nagy távolságok megtételére alkalmas autót keresünk, még mindig egy dízel modellel járhatunk a legjobban.
Ezt a régi orosz járgányt lényegében lehetetlen szabályosan, egyetlen helyet foglalva leállítani.
Az új hajtásláncok az Insignia Grand Sport limuzinban és az Insignia Sports Tourer kombiban egyaránt elérhetők.
A középkategóriás modell legolcsóbb változata 16,7 millió forintba kerül.
Ebből a jelentősen 600 lóerő feletti luxuslimuzinból alig több mint tucatnyi példány készül.
A 6 literes biturbó motor igen komoly dinamikát kölcsönöz az 5,3 méternél is hosszabb limuzinnak.
A bent ülőknek semmi baja sem lehet, ha 10 méterről 7,62 milliméteres golyók záporoznak feléjük.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
Az autópályák új királyának ígérkezik ez a kereken 1 000 Nm nyomatékú motorral szerelt új Flying Spur.
A kozmonauta egyetlen alkalommal ült, pontosabban inkább állt a kocsiban, amikor végighajtottak vele az orosz fővároson az űrutazása után.
Az Audi A8 legsportosabb változatának hazai alapára meghaladja a 40 millió forintot.
A Putyin-limuzin polgári változata után hamarosan érkezik az Aurus első divatterepjárója.
Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.