Pénzbüntetéssel sújtaná a repülőkön rendetlenkedő utasokat a Ryanair
Kártérítési pert is indítanak ellenük, és abban bíznak, hogy mindez visszatartó erőként hat majd.
Kártérítési pert is indítanak ellenük, és abban bíznak, hogy mindez visszatartó erőként hat majd.
A Wizz Airt tisztességtelen szerződési kikötések és kereskedelmi gyakorlat miatt marasztalták el Ausztriában, az érintett osztrák utasok visszamenően érvényesíthetik igényeiket a légitársaság honlapján.
A múlt havi tűz okát még nem sikerült megállapítani, az aggodalmakra reagálnak.
Egyszerre zöld, lila és rózsaszín, olcsó, nagy és biztonságos, nem kötődik egy országhoz sem, de mégis nemzeti, mi az? Váradi József vezérigazgató szerint a Wizz Air – akár Ferihegyen, akár Londonban, akár Abu-Dzabiban.
Flottát bővítene, és az egész világra kiterjesztené járathálózatát a magyar állam gépével repülő kínai hátterű cég.
Már karácsony előtt megtartotta az első tesztrepülését a Hungary Airlines gépe, az új évben pedig több gyakorlórepülést is végrehajtott.
Tizenhét órát kellett várakozniuk a Spanyolországhoz tartozó szigeten az utasoknak.
A kazahsztáni és dél-koreai halálos légi balesetek – ahol a túlélőket a repülőgépek hátsó üléseiből sikerült élve kiszabadítani – felvetették a kérdést, hogy vajon a repülőgép végében lévő ülések biztonságosabbak-e a többinél.
A francia kormány a vártnál nagyobb költségvetési hiány miatt emelné háromszorosára a repülőjegyek után fizetendő adót.
Aprólékosabb csomagméret-ellenőrzésre számíthatnak.
A több átkeresztelés után most Hungary Airlines néven futó cég 2021-ben indult, eddig csak teherszállítmányokat reptetett, elsősorban Csengcsou és Budapest között. Magyar ügyvezetője szerint már ők a legnagyobbak a Ferihegyen tevékenykedő cargocégek közt.
Voltak, akiket leejtettek a földre, másoknak a kerekesszékében okoztak jelentős kárt.
Elnézést kért a Qantas légitársaság azoktól az utasoktól, akik nemrég Sydney-ből repültek Tokióba a cég egyik járatával. Miközben a fedélzeten gyerekek is voltak, olyan filmet vetített a személyzet a kijelzőkön, amely nem nekik való.
A Biden-kormányzat olyan jogszabályon dolgozik, amely arra kötelezné a légitársaságokat, hogy a három óránál hosszabb, nem rendkívüli okra visszavezethető járatkésések esetén kompenzációt fizessenek az utasoknak. Ezzel a szabályozás közelebb kerülhet például az Európai Unióban 20 éve megszokott törvényhez.
A Wizz Air az olasz Nemzeti Polgári Légiközlekedési Hatósággal folytatott pénteki egyeztetésén jelentette be az utasok kártalanítását.
Az utasfelvétel és a többletszolgáltatások kezelése miatt lépett fel a GVH.
Kártérítést fog követelni a CrowdStrike-tól az amerikai Delta Air Lines légitársaság, miközben az amerikai hatóságok azt is vizsgálják, miért a Delta kecmergett ki a legnehezebben a globális informatikai leállásból.
Késés esetén az uniós szabályok szerint 250, 400 és 600 euró közötti kártérítést kaphatunk, a késés mértékétől és a repülőút hosszától függően, kérdés, hogy be tudjuk-e hajtani a légitársaságoktól. Ezen felül jó, ha van utasbiztosításunk, amely az ilyen esetekre is kiterjed.
A légiforgalmi irányítók szerint a járatkésések és a légi közlekedés problémáinak megoldásához a légitársaságok és az irányítók közötti együttműködés kulcsfontosságú lenne, jelenleg azonban a légitársaságok kihasználják jobb érdekérvényesítő képességüket, és rájuk tolják a felelősséget.
A légitársaságok azt szeretnék, hogy ön fel akarjon szállni a repülőgépre. De valójában az indulás pillanatáig abban reménykednek, hogy nem fog. Vélemény.