Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Kártérítési pert is indítanak ellenük, és abban bíznak, hogy mindez visszatartó erőként hat majd.
Ötszáz fontos (kb. 240 ezer forint) büntetést fog kiszabni a Ryanair azokra az utasokra, akik a viselkedésükkel zavarnak másokat a járataikon, és emiatt leszállítják őket – írja a The Guardian.
A légitársaság azt közölte, hogy ez lesz a minimum büntetés, és hogy a gépekről leparancsolt utasoktól polgári peres eljárásban követelnek majd kártérítést. Mindettől azt remélik, hogy elrettentik az embereket az „elfogadhatatlan viselkedéstől”.
Azok az utasok, akik tiszteletlenek, agresszívek vagy ittasak, szélsőséges esetben akár a repülés biztonságát is veszélyeztethetik, ami ahhoz vezethet, hogy a járat nem az eredeti úti céljánál landol. Ezek az esetek azonban még a Ryanair tájékoztatása szerint is igen ritkák.
A zavaróan viselkedő utasok már most is jelentős összegű bírságot, vádemelést és akár börtönbüntetést is kockáztatnak. A brit légügyi hatóság közlése szerint a gép átirányítása miatt felmerülő költségeket is megfizettethetik velük, amelyek összege könnyen meghaladhatja a tízezer fontot (kb. 4,7 millió forint).
Azzal, aki ittasan tartózkodik a repülőn, legfeljebb ötezer fontos büntetést fizettethetnek, de akár két évre le is csukhatják. Ennek több mint a dupláját, öt évet is eltölthet a rácsok mögött az, aki olyasmit tesz, ami veszélyezteti a gép biztonságos útját.
Michael O’Leary, a Ryanair vezérigazgatója korábban szorgalmazta, hogy a repülőtereken vezessenek be korlátozást az elfogyasztható italmennyiségre.
A légitársaság januárban jogi eljárást indított egy utas ellen, aki állítólag egy, a Kanári-szigetekre tartó járaton viselkedett zavaróan. Tizenötezer eurót követelnek tőle amiatt, hogy a Dublinból Lanzarotéra tartó gép végül Portugáliában volt kénytelen leszállni. Az összeg fedezné a többi utas szállásköltségét, amelyet a Ryanair állt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.