Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Már karácsony előtt megtartotta az első tesztrepülését a Hungary Airlines gépe, az új évben pedig több gyakorlórepülést is végrehajtott.
Megszerezte a hatósági engedélyeket a Hungary Airlines – írja az AirPortal. Mint írták, a légitársaság először december 23-án tartott tesztrepülést az állami tulajdonú Airbus A330F áruszállítóval, majd január 4-én és 5-én több gyakorlórepülést hajtott végre Budapest és Kecskemét között, onnan pedig Sanghajba ment a gép, az AirPortal információi szerint karbantartásra.
A Légügyi Hatóság listája az üzemben tartási engedélyekkel rendelkező cégekről még nem frissült, de mivel a gép már repült, valószínű, hogy már decemberben kiadták a Hungary Airlines számára az engedélyt. Egy másik, 2024. december 7-én frissült nyilvántartás szerint a folyamatos légialkalmasság-irányító szervezetek számára szükséges tanúsítás már akkor megvolt a cégnek.
Ahogy azt már bemutattuk, a Hungary Airlinest ugyan új magyar légitársaságként emlegetik, azonban valójában 2021-es alapítású, a tulajdonosi köre pedig nagyobb részben kínai hátterű. A Budapesten átmenő áruszállítási piacból már most is jelentős szeletet hasít ki, és feltételezhető, hogy Kína ezt szeretné felhasználni arra, hogy betörjön az európai légi piacra.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Van lelkifurdalásom, lehettem volna vagányabb vagy harciasabb, de évekig tudomásul vettük, hogy az MNB alapítványait és ingatlanfejlesztéseit nem ellenőrizhetjük – ismeri el Nyikos László felügyelőbizottsági tag.
Sikerült megállapodniuk a találkozó helyszínéről is.
Az országgyűlési képviselő energetikai tanúsítványokra hivatkozik.