Változik a becsekkolás folyamata a Wizz Airnél
Június 12. után már csak 24 óra áll a becsekkoláshoz azok rendelkezésére, akik nem foglalnak ülőhelyet.
Június 12. után már csak 24 óra áll a becsekkoláshoz azok rendelkezésére, akik nem foglalnak ülőhelyet.
Senkinek nem esett baja, de a gép fedélzetén amerikai állampolgárok is voltak. Állítólag csütörtökön továbbutazhatnak.
Nem repülhetnek Oroszország fölött, és ez kedvező helyzetbe hozza a vetélytársakat, a török, a kínai, az indiai és a közel-keleti repülőtársaságokat. Az Európai Unió ráadásul környezetbarát üzemanyagot akar, ami drága, ezért az amerikai légi társaságok kerülhetnek előnyösebb helyzetbe. Repülőtársaságok világtalálkozója Isztambulban június 4 és 6 között.
Nem ment egyszerűen a Budapestről Nápolyba tartó repülő indulása, túlfoglalták a gépet, de a légitársaság szerint ez bevett iparági gyakorlat.
A légitársaság szerint a kormány extraprofitadója sérti az arányos közteherviseléshez való jogot.
Első körben a járatok szűk körénél lesz elérhető az előfizetéses szolgáltatás.
Madeira repterén jelenleg egyetlen gép sem tud leszállni a szél miatt, az ottrekedt utasoknak pedig nincs könnyű dolguk: közvetlen járat a szigetről szombaton érkezne Budapestre, de a jegyek már elfogytak arra a járatra.
Így egy órával korábban fejezhetik be a napi böjtölést.
Az elismerést másodszor ítélték oda a légitársaságnak.
Két új járatot és tucatnyi járat sűrítését jelentette be Budapestről a diszkont légitársaság, amelynek vezetői cáfolták azt is, hogy szóba került volna, felvásárolja őket a Lufthansa.
Késett, vagy törölték a járatát? Nincs egyedül: rengeteg a kárigény az európai légitársaságoknál.
Nyolcezer brit utast kérdeztek meg arról, milyen tapasztalataik vannak a légitársaságokról.
“A szankciók miatt nem veszélyesebb az Aeroflottal repülni” – így próbálta megnyugtatni a közvéleményt az orosz légitársaság feje, aki nagyon is tisztába lehet azzal, mit jelent, ha az Airbus és Boeing-flotta nem jut pótalkatrészhez Oroszországban.
Bár utasként legtöbbször csak a jegy ára számít, amikor légitársaságot választunk egy-egy útra, valójában szinte alig van valami, amiben megegyezik a két fapados cég. Most végignéztük apránként, mekkora különbség van a két légitársaság között, ebben pedig Bukta Gábor, a Concorde részvénypiaci elemzője volt a segítségünkre.
Az ír üzletembernek ilyen a stílusa. Most a tervezett új és nagy lengyel repülőtér miatt háborgott.
Meghibásodás miatt nem indult el a gép.
A tőzsdék reggeli nyitása óta a Flyr részvényei 78 százalékot zuhantak.
A leginkább Nagy-Britannián belül repülő Flybe már a koronavírus idején is komoly gondban volt.
A késések és a járatkiesések 2022-ben mintegy 244 millió embert érintettek csak Európában és idén sem érdemes sokkal jobbra számítani.
A koronavírus padlóra küldte az egész légiforgalmat, de a nyitás után fellendülés jött. Az újrakezdést leginkább a fapadosok tudták kihasználni , mert a gazdasági válságjelek miatt az utasok azt nézték: hogy lehet a legolcsóbban repülni.