Megteltek a vécétartályai, kényszerpihenőt kellett tartania egy Manchesterbe tartó gépnek
A Jet2 gépe Bilbaóban állt meg két órára.
A Jet2 gépe Bilbaóban állt meg két órára.
Karbantartást végző szerelők bukkantak rá a testre.
A versenyhivatal szerint jellemző probléma az ajánlatok korlátozottságára utaló pszichés nyomásgyakorlás.
„Bud nagyon büszke lenne.”
A járatról leszakadt kerék egy szőlőültetvényig ment, ahol aztán felborult, és megállt. Személyi sérülés szerencsére nem történt.
Egyharmaddal több utast szállít ma a Wizz Air, mint a világjárvány előtt, de a forint gyengülése, a dollár erősödése és az olajárak elszállása gyengíti a légitársaság pozícióját. Erről is beszélt a hvg.hu-nak Váradi József, a társaság vezérigazgatója. A szakembert kérdeztük arról, mekkora költséget jelent a társaság számára az extraprofitadó és ezt hogy igyekeznek behozni, terveznek-e belföldi járatokat, és arról is beszélt, hogyan áll a vizsgálat a nyári járattörlések miatt.
Gulyás Gergelyt meghívta Dublinba kocsmázni, biztos abban, hogy a recesszió csak jót tesz a Ryanair üzletének, és nem bánta meg, hogy beszólt a légi közlekedésre kirótt extraprofitadó miatt. Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója Budapesten járt, grimaszolt és kritizált.
A légitársaság törölte vasárnap esti járatát, az utasokat pedig egy hétfő délután induló gépről tájékoztatták.
Két és fél éve dolgoznak rajta, szeptember ötödikével azonban elrajtolt egy új magyar légitársaság, az Aeroexpress Regional. Gépeik az október végéig tartó tesztidőszakban Budapestet és Debrecent kötik össze Marosvásárhellyel és Kolozsvárral. Nem akarnak a nagy fapadosokkal versenyezni, egy teljesen új szegmenst céloztak be, és nagyon számítanak az államra is, hiszen felfogásuk szerint közszolgáltatást nyújtanak. Miért alapítanak a világválság kezdetén légitársaságot? Mi jön a kéthónapos tesztidőszak után? Miért pont egy karmester-orgonista csinálja meg mindezt? Interjúnk Somogyi-Tóth Dániellel.
Egy rövid közleményt adtak ki.
Az elmúlt időszakban megnőtt a panaszok száma a légitársasággal szemben az Igazságügyi Minisztérium szerint.
A bevétel elérte a kétmilliárd eurót, ám ez sem volt elég a nyereséges működéshez.
Akkor is megmaradnak a meglévő menetrendjeik és idősávjaik, ha nem használják ki ezek legalább 80 százalékát. A könnyítés az idei téli szezonra lesz érvényes.
A Blue Airnél komoly gondok vannak.
Az elmúlt tizenegy évben már nyolcadszor lett a Qatar Airways a legjobb légitársaság a Skytraxnél.
Semmi nem tiltja, hogy ha egy kormány különadót vezet be, azt a légitársaság beépítse a jegyárba, a helyi fogyasztóvédelem csak azt vizsgálhatja, hogy erről szabályosan tájékoztatták-e az utasokat – erősítette meg a közlekedésért felelős EU-biztos.
Magyar Levente szerint az Aeroexpress Regional idővel harmadik országokba is repülhetne.
A román nemzeti légitársaság, a Tarom elkezdte hazaszállítani a Blue Air külföldön rekedt utasait.
A Blue Air hétfőig valamennyi járatának közlekedését felfüggesztette. A légitársaság 2,3 milliárd forintnyi adósságot halmozott fel a román környezetvédelmi alappal szemben.
A kolozsvári járaton a jegy ára egy útra 50 eurónál, a bukarestin 54 eurónál kezdődik.