Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Airrel szemben is
Az elmúlt időszakban megnőtt a panaszok száma a légitársasággal szemben az Igazságügyi Minisztérium szerint.
Az elmúlt időszakban megnőtt a panaszok száma a légitársasággal szemben az Igazságügyi Minisztérium szerint.
A légi közlekedést érintő káosz, a túlzsúfoltság és a személyzethiány miatt a világ egyik legforgalmasabb repülőtere legalább október 29-ig meghosszabbítja utaslétszám-korlátozását járatain. Az utazni kívánóknak járatszám-csökkentésekkel és áremelésekkel kell számolniuk.
Robert Carey szerint az egész extraprofitadós koncepciót nehéz elhinni, és nem tud olyan légitársaságot mondani, ami a járvány előtti szinten lenne nyereséges.
Számos kérdést vet fel az a döntés, amellyel 300 millió forintos büntetést szabtak ki a fapados légitársaságra. Az sem világos, hogyan akarja érvényesíteni a kormány, de az sem, mi az alapja.
Lezárult a vizsgálat, a hatóság jogsértést állapított meg.
Sokan felszolgálónak tartják őket, pedig ők azok, akik szükség esetén 90 másodperc alatt evakuálnak egy gépet, felélesztik az elájult utast és még azt is tudják, hogyan kell eloltani egy lángra kapott ruhát. A hvg360 az európai légiközlekedési káosz árnyékában több tucat pilótával, légiutas-kísérővel és földi kiszolgálóval beszélt, hogy megtudjuk, hogyan élik mindennapjaikat és hogyan látják ma a szakmát. Sorozatunk második részében légiutas-kísérők beszélnek kiképzésről, fizetésről, magánéletről – és arról a legendáról is, valóban le kell-e fogyniuk, ha felszedtek néhány kilót.
A képzés több tízezer euró, amit évekig vonnak a fizetésből, hektikus életvitel, meglazult családi és baráti kapcsolatok, de a repülés szeretete és a különböző kultúrák megismerése mindent felülír – így jellemzik életüket a kereskedelmi légitársaságok pilótái. A hvg360 az európai légiközlekedési káosz árnyékában több tucat pilótával, és a légiközlekedési iparág más szereplőivel is beszélt, hogy megtudjuk, hogyan élik mindennapjaikat és hogyan látják ma a szakmát. Sorozatunk első részében pilóták beszélnek családról, kapcsolatokról, fizetésről – és arról, mennyire igazak a róluk szóló legendák.
A skandináv SAS szénája nagyon nem áll jól.
Vasárnap helyett szerdára ajánlottak az utasoknak repülőgépet.
A Gencsapátiban tavaly létrehozott egyesület szerint a nagyobb utasforgalommal rendelkező légitársaságoknak ügyfélszolgálatot kellene nyitniuk Budapesten.
Gulyás szerint az orosz olajat nem lehet kiváltani, Tarlós István pedig jobban ügyelt Budapestre.
Csütörtökön a légitársaság további 2200 járat törlését jelentette be Frankfurt am Mainban és Münchenben a nyári szezon közepén. Két hete 900 belföldi és európai járat törléséről tájékoztattak.
A kivérzett földi kiszolgálócégeket ugráltatva szedné be a kormány a földbe állt légitársaságokra kirótt különadót, amelyet végül persze az utasok fizetnek meg. Az állam 30 milliárd forintért tartja a markát egy masszívan veszteséges ágazatnak.
A sztrájkba lépett dolgozók borzasztó munkakörülményekről beszélnek.
Michael O'Leary azt mondta, panaszt tettek az Európai Bizottságnál az extraprofitadó miatt.
Sztrájkba lépnek csütörtökön a Brussels Airlines pilótái, utaskísérői, földi hostessei. A három napos munkabeszüntetés alatt a járatok több mint felét törlik, köztük budapestieket is.
Az Igazságügyi Minisztérium kedden rendelt el rendkívüli vizsgálatot a légitársasággal szemben.