Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Késett, vagy törölték a járatát? Nincs egyedül: rengeteg a kárigény az európai légitársaságoknál.
4,5 millió fonttal tartoznak egy brit fogyasztóvédelmi csoport felmérése szerint az európai fapados légitársaságok az utasaiknak – írja a Guardian. A portál szerint egy fogyasztóvédelmi csoport már a brit kormányhoz fordult az ügyben, állításuk szerint ugyanis például a Ryanair és a WizzAir rendszeresen elmaradnak utasaik kárpótlásával, ha késik a járatuk, vagy egyenesen törlik azt.
A Registry Trust fogyasztóvédelmi csoport jelentése szerint a teljes tartozásállomány több mint felét a Wizz Air ki nem fizetett kártérítései teszik ki. Ugyanez a jelentés állapította meg, hogy a Ryanairnek 840 még nem rendezett kárigénye van, ezek összértéke pedig megközelíti az 550 ezer fontot. A Tui Airways 313 panaszos ügyét nem rendezte, viszont ők drágábbak: a légitársaságon 1,26 millió fontot követelnek az utasok. A British Airwaysen 96 ezer fontot próbálnak behajtani, a Jet2-n viszont csak 1434-et.
2022 decemberében a Wizz Airrel szembeni kiugró kárigény már a hatóságoknak is feltűnt: a brit Polgári Légiközlekedési Hatóság (CAA) akkori jelentésében azt írta, hogy komoly aggodalmakra ad okot az, ahány panasz befutott hozzájuk a légitársasággal kapcsolatban. A Wizz Air azonban akkor hárított és közölte: bővíteni fogják az ügyfélszolgálati erőforrásaikat. A Guardian kérdésére hozzátették: december óta már több mint négyszáz panaszos ügyét rendezték és kártalanították őket.
Wizz Air vagy Ryanair? Sokkal nagyobb a különbség, mint gondolná
Bár utasként legtöbbször csak a jegy ára számít, amikor légitársaságot választunk egy-egy útra, valójában szinte alig van valami, amiben megegyezik a két fapados cég. Most végignéztük apránként, mekkora különbség van a két légitársaság között, ebben pedig Bukta Gábor, a Concorde részvénypiaci elemzője volt a segítségünkre.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.