Valami régi, valami új: közös logót kap a MÁV, a HÉV és a Volánbusz
Fokozatosan vezetik majd be az újítást, ami állítólag nem jár korábban nem tervezett költséggel.
Fokozatosan vezetik majd be az újítást, ami állítólag nem jár korábban nem tervezett költséggel.
Milyen alapon kapnak nyelvtörő és rejtélyes neveket a gyógyszerek? Mi köze Volta fizikusnak a gyulladáscsökkentőhöz és a vízesésnek a potenciaerősítőhöz?
A következő két hónapban fokozatosan vezeti ki a UPC nevet a vállalat új gazdája, a Vodafone.
A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher kozmetikai vállalat vezeti a legkedveltebb márkák listáját Franciaországban – derül ki a La Matrice és az Ifop közvélemény-kutatóintézet féléves felméréséből, amelyet a Le Figaro című napilap tett közzé.
Nem minden régi magyar márka olyan szerencsés, mint a pöttyös Túri Rudi, a Boci csoki vagy a Sport szelet: sokuk eltűnt a süllyesztőben, mások pedig ma is léteznek, de reklám híján alig tud róluk valaki. Most ilyen lappangó márkákat kutattunk fel: az egyikkel Orbán Viktor is koccinthatott a Fidesz születésnapi buliján, mégis csak egy helyen kapni, egy másik gyártását Lengyelországba vitte egy multi, egy harmadik pedig, úgy tűnik, már sínen van és street foodként is találkozhatunk vele.
Az Apple 60 millió dollárt fizetett az iPad márkanévért egy kínai vállalatnak, hogy elhárítsa a kínai üzletére potenciálisan hátrányos jogvitát.
Az Addict blog utánanézett néhány ma már világhíres márkanév eredetének, eszerint pedig úgy tűnik, sokszor a véletlen alakítja ezeket a neveket.