Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nem is kicsit áthallásosra sikeredett a név és a logó.
London délnyugati részén, Surbitonban van egy élelmiszerüzlet, amelyet eredetileg úgy hívtak, hogy Union Convenient Off Licence. A tulajdonos is sejthette, hogy ez nem egy túl jó elnevezés, ezért kitalálta ezt a trendibbet: Tesos Express. Ahogy az angol Mirror is kiszúrta nemrég, nem csak a név, hanem a bolt bejárata felett elhelyezett logó is kísértetiesen hasonlít a Tesco Expressre.
A Tesco még nem indított jogi eljárást az ügyben, alighanem elkerülte a figyelmét a hasonlóság, ami azért is furcsa, mert az üzlettel Twitter-bejegyzések sora viccelődött az elmúlt hónapokban.
Amikor az Evening Standard megkérdezte az egyik alkalmazottat, hogy szerinte rendben van-e a névcsere, azt a választ kapta, hogy bizonyára igen, hiszen már több mint egy éve így hívják a boltot. Szakértők mindenesetre elképzelhetetlennek tartják, hogy a Tesco ne lépjen az ügyben, amire most már – a széleskörű sajtónyilvánosság következtében – hamarosan sor kerülhet.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.