475 lóerőre húzták a BMW 4-turbós csúcsdízelét
Ennek a bajor divatterepjárónak nemcsak a mérete, hanem a teljesítménye és nyomatéka is hegyomlásnyi.
Ennek a bajor divatterepjárónak nemcsak a mérete, hanem a teljesítménye és nyomatéka is hegyomlásnyi.
Ez a sportkocsi tulajdonképpen nem más, mint egy négy keréken gördülő időgép, mely egyenesen az 50-es évekbe repít vissza.
A négykarikás német prémiumgyártó csúcsmodellje egy újabb trükköt vet be az utasok védelme érdekében.
Ezzel a BMW-vel villámgyorsan hasíthatunk az Autobahnon, miközben a teljes családunk és rengeteg csomag is velünk utazik.
A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élményt produkáló modelljét alapos izmosítókúrának vetették alá.
Rengetegen várják a wolfsburgi gyártó új generációs kompaktját, melynek bemutatási időpontját már többször is módosították.
A Mercedes valaha készült legnagyobb SUV modellje így mutat alapáras, pontosabban jelentősen alapár alatti kivitelben.
Sikerült találni néhány extra lóerőt a wolfsburgi márka népszerű kompaktjának amúgy sem gyenge motorjában.
A bajor gyártó némi erősítésen átesett új sportszedánja a méretét és tömegét meghazudtoló produkcióra képes.
A sportos menetteljesítményeket ezúttal tágas utas- és csomagtérrel kombinálták.
Kilencvenegy évesen elhunyt Martin Böttcher, akinek az Old Shatterhand-film emlékezetes zenei témáját köszönhetjük.
A mindent elárasztó hibridek és villanyautók korában politikailag abszolút nem korrekt egy biturbó W12-es motorral szerelt, hegyomlásnyi kabrióval közlekedni. De vannak olyanok, akik a nyitott tetős arisztokrata életérzésért cserébe simán bevállalják a polgárpukkasztást is.
Ez a kocsi nem egyszerűen csak egy nyitható tetejű német autó, hanem egyben egy időgép is, amely visszarepít bennünket a 60-as évekbe.
Ha a Panamerából lehet praktikus kombiszerű kivitel, akkor miért ne lehetne a 911-es sportkocsiból is?
Európában mostantól csak erős és takarékos gázolajos egységgel rendelhető a sportos német szedán és kupé.
A csillagos márka új SUV modelljével 4 másodpercnél kevesebb idő alatt letudható a 0-100-as sprint.
A zuffenhauseni gyártó legújabb modellje tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás, nyitott tetős előző generációs 911 GT3.
Az új német kisautó jelentősen könnyebb, az elődjénél 100 kilogrammal kevesebbet nyom a mérlegen.
Az újdonsághoz képest még az eddigi legnagyobb Volkswagen SUV, a Touareg is kompaktnak mondható.
A négykarikás német prémiumgyártó azt vázolja számunkra, hogy körülbelül milyen lehet az A2-es fejlett önvezetéssel felvértezett utódja.