Új Skoda Scala érkezett, amiben négy üzemanyagtartály rejtőzik
A cseh márka Golf méretű újdonsága nemcsak benzinnel, hanem gázzal is képes üzemelni.
A cseh márka Golf méretű újdonsága nemcsak benzinnel, hanem gázzal is képes üzemelni.
Olyan ez a sportterepjáró, mint egy öltönybe bújt bokszoló. Kipróbáltuk a fizika törvényeit feszegető új X4 M40i-t.
Ezzel a lakóautóval egy komplett család indulhat nyaralni a legnagyobb kényelemben.
A tisztán elektromos változatot követően most a belsőégésű motoros változatokról is lehullott a lepel.
A nem titkoltan az ikonikus M1 által inspirált újdonság felvázolja számunkra, hogy milyenek lesznek a közeljövő bajor sportkocsijai.
A négykarikás logójú gyártó divatterepjárója változatlan méret mellett az eddiginél sokkal modernebb technikát vonultat fel.
Vázoljuk, hogy hogyan mutat a bajor gyártó új 8-as szériájának puttonyos kivitele, mellyel egy komplett család és csomagjaik is villámgyorsan elérhetnek úti céljukra.
A BMW X7 legfőbb riválisa első körben egyetlen gázolajos motorral rendelhető. És akár a nagycsaládos állami támogatást is igénybe lehet rá venni.
Az újdonság hajtásláncában villanymotor is található, ennek ellenére zöld rendszámot nem kaphat az eddigi legerősebb Q8-as.
Lassan odáig fajul a helyzet, hogy az új autók elejét teljes egészében egy gigantikus hűtőrács fogja kitenni.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
Az alap 8-asnál kettővel több ajtóval és 2+2 helyett 4+1 személyes kivitelben támad az újdonság.
A Mercedes ikonikus szögletes terepjárójából egy jubileumi limitált széria érkezett, mutatjuk.
A német és a japán terepjáró már alaphelyzetben is komoly hasonlóságot mutat egymással. Hát még így.
A hosszú idő után tavaly felélesztett 8-as sorozat a kupé és kabrió után hamarosan 4-ajtós változatban is elérhető lesz.
Csupán egyetlen japán és két német márka tudott bekerülni a 100 legnagyobb értékű nemzetközi brand közé.
Kicsit hosszabb és tágasabb utasterű, mint az elődje, és ezzel együtt könnyebb annál.
Egy Európán átívelő túra keretein belül vezettük a minden kereskedelmi előzmény nélküli hatalmas divatterepjárót és a ráncfelvarráson átesett luxuslimuzint. Melyek közös vonása a hatalmasra nőtt vese.
Az A6-os Audi enyhén terepjárós kivitele nem jön zavarba akkor, ha lehajtunk vele az aszfaltozott utakról.
A tavaly debütált újkori 8-as sorozat legerősebb kivitele az M5-ös hajtásláncát kapta meg.