#reklám

Szexista volt a Ryanair reklámja, letiltották
 

Szexista volt a Ryanair reklámja, letiltották

Letiltották a Ryanair fapados légitársaság hirdetéseit két brit napilapban, miután az olvasók szexizmussal és a nők tárgyként való ábrázolásával vádolták meg az ír vállalatot - adta hírül szerdán a BBC hírportálja.

MTI MTI


Másodpercenként 26 millió forint, egymilliárd néző - jön a Super Bowl
 

Másodpercenként 26 millió forint, egymilliárd néző - jön a Super Bowl

Az Egyesült Államokban 100 millió, világszerte pedig akár egymilliárd embert is leültethet ma a televíziók elé a világ legnézettebb egyedi sporteseménye, a Super Bowl. A mérkőzés a négy esztendővel ezelőtti NFL-döntő visszavágója lehet, a meccsen ugyanis ismét a New York Giants és a New England Patriots csap össze, utóbbi ráadásul egy magyar játékost is soraiban tudhat. A finálé nem csak a sportrajongóknak, hanem a hirdetőknek is fontos, akik hajlandóak másodpercenként 26 millió forintot fizetni egy reklámért a döntő idején.

Jandó Zoltán Jandó Zoltán



Radar alatt repül a Facebook
 

Radar alatt repül a Facebook

Közösségi tartalomnak álcázott hirdetéseket jelenít meg a Facebook. Már nem pusztán az ismerősök aktivitása látható az értesítésfolyamban, hanem a „szponzorált történetek” is.

hvg.hu hvg.hu

Reklám és arcanalízis Facebook-profil alapján
 

Reklám és arcanalízis Facebook-profil alapján

Egy pillantás a kirakatra, és a videókamera rögzíti a potenciális vásárló arcát, egy szoftver pedig meghatározza az illető életkorát és nemét. Az USA-ban ez már a valóság. Nem túl nagy erőfeszítés kideríteni az érdeklődő nevét sem, elég a Facebook-profilokból adatbázisba rendezni a képeket és a hozzájuk tartozó neveket. A közeljövő lehet a Facebook-profilok alapján készült, névre szóló, célzottan az üzlet előtt álló személyre szabott reklám.

hvg.hu hvg.hu


Napi: megmoccant a reklámpiac
 

Napi: megmoccant a reklámpiac

A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.

MTI MTI

NMHH: Túl sok a reklám a gyerekeknek a kereskedelmi tévékben
 

NMHH: Túl sok a reklám a gyerekeknek a kereskedelmi tévékben

A kereskedelmi televíziók több reklámot sugároznak a gyermekműsorok alatt, mint a közszolgálati csatornák - derült ki a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának A gyermeksávok környezetében közzétett reklámok vizsgálata címmel megjelent tanulmányából, amely már olvasható a tanács honlapján.

MTI MTI