Újabb milliók Bill Gates-nek
Egyedi online platformmal jelentkezett a világ egyik leggazdagabb emberének egyik cége: a GreenLight Music zenei licenceket kínál megvételre.
Egyedi online platformmal jelentkezett a világ egyik leggazdagabb emberének egyik cége: a GreenLight Music zenei licenceket kínál megvételre.
A Kreatív Magazin listát állított össze az elmúlt húsz év legjobb magyar reklámvideóiból.
Szombaton délután, váratlanul meghalt Nemes Juli reklámszakember, a Well kreatívigazgatója – adta hírül a Kreativ.hu.
Letiltották a Ryanair fapados légitársaság hirdetéseit két brit napilapban, miután az olvasók szexizmussal és a nők tárgyként való ábrázolásával vádolták meg az ír vállalatot - adta hírül szerdán a BBC hírportálja.
Közel 60 millió forintra bírságolt meg több céget a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jogsértő reklámok miatt - értesült a HavariaPress.
Az Egyesült Államokban 100 millió, világszerte pedig akár egymilliárd embert is leültethet ma a televíziók elé a világ legnézettebb egyedi sporteseménye, a Super Bowl. A mérkőzés a négy esztendővel ezelőtti NFL-döntő visszavágója lehet, a meccsen ugyanis ismét a New York Giants és a New England Patriots csap össze, utóbbi ráadásul egy magyar játékost is soraiban tudhat. A finálé nem csak a sportrajongóknak, hanem a hirdetőknek is fontos, akik hajlandóak másodpercenként 26 millió forintot fizetni egy reklámért a döntő idején.
Ironikus reklámmal népszerűsíti az állampapírokat az Államadósság Kezelő Központ. A rádióban hallható spotokban egy-egy buta férfi és női szereplő is hallható; az ÁKK vezérigazgató-helyettese szerint arra szerették volna felhívni a figyelmet, hogy nem érdemes bedőlni a rémhíreknek.
A tojás tanyasi, a csirke kukoricás, a kenyér teljes kiőrlésű, a chips sütőben sütött, a répa pedig bio. Ugye ismerjük ezeket az imázsteremtő jelzőket, amelyek az egészséges étkezés képzetét keltve elhitetik velünk, hogy tudjuk, mi van a tányérunkon. A szakértők szerint azonban az élelmiszer-marketing sokszor hamis ködösítés, és egyre nagyobb a szakadék a képzelet és az élelmiszer-ipari valóság között. Mi van a mesék és reklámok mögött?
Betiltották a Citroen egyik televíziós reklámját, miután kiderült, hogy fényérzékeny epilepsziában szenvedőknél rohamot válthat ki.
A Facebook-felhasználók üzenőfalán közvetlenül is megjelennek a szponzorált történetek, azaz a facebookozók által gyártott tartalomhoz januártól reklámokat is kever a közösségi oldal.
Dubajban egy edzőterem súlyvesztést ígérő hirdetéséhez használták fel az Auschwitz-Birkenau haláltábor bejáratának fényképét. A tulajdonos a tiltakozások hatására bocsánatot kért.
Nagy-Britanniában 1989. október elsején 0 óra 1 perckor különös üzenet szakított félbe egy reklámot.
Két spanyol és katalán klubszínekre festett autó farolgat egy versenypályán az Audi legújabb reklámjában, hogy aztán a Nazca-fennsíkhoz hasonló az csak madártávlatból élvezhető ábra rajzolódjon ki a féknyomokból. A film a szombati Real Madrid - FC Barcelona mérkőzéshez próbál kedvet csinálni. A Volkswagen-csoporthoz tartozó autógyár látja el kocsival mindkét sztárklub játékosait.
Kína a kultúrharc jegyében betiltotta a sorozatokat félbeszakító reklámokat - adta hírül a BBC.
Az Addict blog utánanézett néhány ma már világhíres márkanév eredetének, eszerint pedig úgy tűnik, sokszor a véletlen alakítja ezeket a neveket.
Közösségi tartalomnak álcázott hirdetéseket jelenít meg a Facebook. Már nem pusztán az ismerősök aktivitása látható az értesítésfolyamban, hanem a „szponzorált történetek” is.
Egy pillantás a kirakatra, és a videókamera rögzíti a potenciális vásárló arcát, egy szoftver pedig meghatározza az illető életkorát és nemét. Az USA-ban ez már a valóság. Nem túl nagy erőfeszítés kideríteni az érdeklődő nevét sem, elég a Facebook-profilokból adatbázisba rendezni a képeket és a hozzájuk tartozó neveket. A közeljövő lehet a Facebook-profilok alapján készült, névre szóló, célzottan az üzlet előtt álló személyre szabott reklám.
Felháborította a Vatikánt a Benetton cég új reklámkampánya, amelynek egyik fotómontázsán a pápa látható, amint megcsókolja a kairói Al-Azhar egyetem imámját.
A reklámköltések szempontjából az idén a harmadik negyedév bizonyult a legerősebbnek: az első negyedévi stagnálás és a második negyedévi csaknem 3 százalékos emelkedés után július-szeptember között 4 százalékkal emelkedett a listaáras reklámköltés - írta szerdai számában a Kantar Media adataira hivatkozva a Napi Gazdaság.
Szombathely önkormányzata, egy rendeletnek érvényt szerezve, fel akarja számolni az út mentén elhelyezett reklámokat - közölte Angyal László, a városháza kommunikációs vezetője szerdán.