Will Ferrell újra villanyautós reklámokban parádézik majd a Super Bowlon
A színész régóta játszik főszerepet a General Motors reklámjaiban is.
A színész régóta játszik főszerepet a General Motors reklámjaiban is.
Egy új, a jelenleginél drágább Blue előfizetési csomaggal teljesen eltüntethetők lehetnek a reklámok a Twitterről. Sajtóértesülések szerint ugyanakkor jelentősen csökkentek a reklámokból származó bevételek a cégnél, nincs kizárva tehát, hogy ezt valamelyest kompenzálni is szeretnék majd.
Azt ellenőrzik majd, hogy a magyar nyelven kiadott sajtótermékekben, rádió-, és tévéműsorokban közzétett reklámokban az idegen nyelvű szöveget magyarul is megjelenítik-e.
Hatékonynak bizonyuló módszert találtak tudósok arra, hogy lehet mérsékelni az alkoholbevitelt. A kulcs az, hogy valaki egyszerre legyen tisztában az alkohol káros hatásaival, és tudatosan kimért mennyiséget fogyasszon az este során.
Hirdetésekkel olcsóbbá tett előfizetési csomagon dolgozik a Microsoft, amely az Xbox Game Pass legtöbb előnyét magában hordozná, néhány korlátozással.
Több káros appot is találtak az Android alkalmazásboltjában. Pénzjutalmat vagy jobb teljesítményt ígértek, ám valójában rosszindulatú programok. A legtöbbször letöltött ilyen alkalmazás még most is elérhető a Google Play áruházban.
Az MVM-et és még néhány kivételt leszámítva az összes állami intézmény és vállalat, valamint a Miniszterelnökség reklámköltései is drasztikusan visszaestek.
A fenntartó azt ígérte, attól, hogy hirdetések kerülnek a videochatre alkalmas és igen népszerű szolgáltatásba, a felhasználói élmény semmiben nem változik.
A Netflix üzleti stratégiája sikeresnek mondható: elfogadható összeg fejében mentesül a felhasználó a reklámoktól. Azonban vannak, akik szerint hosszú távon nem lesz követhető ez a modell.
Miközben rengetegen kezdenek fogyókúrába, hogy leadják a járvány alatt felszedett kilókat, a Pinterest éppen az ilyesfajta testsúlycsökkentéssel kapcsolatos reklámokat tiltotta be.
A reklámszakma a tartalékait bedobva mentette a menthetőt 2020-ban, de a kommunikációs cégek nagy bajban vannak. Marketingkommunikációra közel 16, reklámokra 2,8 százalékkal kevesebb pénzt költöttek tavaly, mint 2019-ben, ráadásul az állami költések nagyban meghatározzák, hova mennyi pénz érkezik.
Átrendeződött a médiapiac, a bevételek pedig drasztikusan visszaesnek 2019-hez képest.
Miket feltételez önről a Google? Milyen adatok alapján látja pont azt a hirdetést egy weboldalon? A Google nemrég állt elő az Ads Transparency Spotlight nevű fejlesztésével, melynek használatához bővítmény szükséges.
Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.
Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.
Egyre több készülék gyártója próbál azzal pénzt keresni, hogy miután kifizetteti az eszközt a vásárlóval, még reklámokat is mutogat neki.
Sok gyártó próbál azzal pénzt keresni, hogy miután kifizetteti a készüléket a vásárlóval, még reklámokat is mutogat neki.
Egyre több készülék gyártója próbál azzal pénzt keresni, hogy miután kifizetteti az eszközt a vásárlóval, még reklámokat is mutogat neki.
Senkinek sincs ingyen ebéd: ugyan a WhatsApp felhasználói eddig megúszták, ingyen és zavaró reklámok nélkül használhatták a világ legnépszerűbb üzenetküldőjét, ennek azonban hamarosan vége lehet, legalábbis ami a reklámokat illeti.
A reklámok hangereje miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa 980 ezer forintos bírságot szabott ki a Sport2 médiaszolgáltatójára, mert az áprilistól júniusig 14 alkalommal sértette meg a vonatkozó előírásokat.