Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.
Hiába is tagadnánk, ha megfog egy reklám, fiziológiai reakcióink lebuktatnak. Az ebben rejlő üzleti lehetőségeket igyekszik kihasználni a Synetiq nevű magyar startup, amelyik – mint a Store Insider írja – mintegy 40, a koronavírusra reagáló reklám közül választotta ki a leghatásosabb hármat.
Az elemzők biometrikus szenzorokkal vizsgálták, hogy a hirdetések milyen reakciót váltanak ki. A technológia az érzelmeket igyekszik számszerűsíteni, segítségével másodpercről másodpercre követhető a videók hatása. Ez alapján úgy találták, az áprilisi reklámfelhozatalból a legjobb három ez volt:
A túrórudi-reklám a nyár várását és a nosztalgiázást keretezte át: arra fókuszált, hogy "lesz még" olyan, hogy emberek találkozhatnak egymással, és hogy valaki beleharaphat más túró rudijába, mint a járvány előtt.
A bank- és a sörreklám pedig a távolságtartás teremtette sajátos helyzeteket vitte képernyőre – előbbi a családi kötelékekre, utóbbi a magyarságtudatra építve. Közös volt mindben a visszafogott márkázás, a mosolygó szereplők felvonultatása és a pozitív hangvétel.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.