szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Biometrikus szenzorokkal válogatták ki a legerősebb áprilisi hirdetéseket.

Hiába is tagadnánk, ha megfog egy reklám, fiziológiai reakcióink lebuktatnak. Az ebben rejlő üzleti lehetőségeket igyekszik kihasználni a Synetiq nevű magyar startup, amelyik – mint a Store Insider írja – mintegy 40, a koronavírusra reagáló reklám közül választotta ki a leghatásosabb hármat.

Az elemzők biometrikus szenzorokkal vizsgálták, hogy a hirdetések milyen reakciót váltanak ki. A technológia az érzelmeket igyekszik számszerűsíteni, segítségével másodpercről másodpercre követhető a videók hatása. Ez alapján úgy találták, az áprilisi reklámfelhozatalból a legjobb három ez volt:

  • Pöttyös: #leszmég
  • OTP Bank: Csekkbefizetés biztonságosan
  • Soproni: #maradjotthon

A túrórudi-reklám a nyár várását és a nosztalgiázást keretezte át: arra fókuszált, hogy "lesz még" olyan, hogy emberek találkozhatnak egymással, és hogy valaki beleharaphat más túró rudijába, mint a járvány előtt.

A bank- és a sörreklám pedig a távolságtartás teremtette sajátos helyzeteket vitte képernyőre – előbbi a családi kötelékekre, utóbbi a magyarságtudatra építve. Közös volt mindben a visszafogott márkázás, a mosolygó szereplők felvonultatása és a pozitív hangvétel.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Gyükeri Mercédesz Vállalkozás

Megtaláltuk a magyar céget, amelyiknek senki nem tud hazudni

Hiába is tagadnánk, ha megfog egy reklám, fiziológiai reakcióink lebuktatnak – a "lebuktatásban" rejlő üzleti lehetőségeket igyekszik kihasználni egy magyar startup. A Synetiqnél tudják, miért lett sikeres Kasszás Erzsi, még ha illett is utálni.