#reklámok

Így szóltak be Trumpéknak a Super Bowlon az óriáscégek - videók
 

Így szóltak be Trumpéknak a Super Bowlon az óriáscégek - videók

A Super Bowlt sokan nem csupán a pályán zajló történések, de a reklámok miatt is nézik, a hirdetők ezért csillagászati összegeket hajlandók kifizetni, hogy az ő szpotjuk is látható legyen a profi amerikaifutball-liga fináléjának közvetítésében. Idén több vállalat is úgy döntött, megjelenését arra használja fel, hogy jelezze: nem ért egyet az új amerikai adminisztráció által kijelölt iránnyal.

hvg.hu hvg.hu



A hippi-paradicsomtól a Prodidzsájig - a legjobb Sziget-reklámok
 

A hippi-paradicsomtól a Prodidzsájig - a legjobb Sziget-reklámok

Az első, VHS-romantikával átitatott hirdetések után jött el a Sziget-reklámok aranykora, előbb az egy hétre ellógó Szabó Simonnal, majd a mókás Kistehénnel. Aztán felbukkant Janklovics Péter, aki után már soha többé nem lehetett helyesen kiejteni azt, hogy Prodigy.

hvg.hu hvg.hu






Simicska-közeli cég hirdeti a munkavédelmi akciótervet
 

Simicska-közeli cég hirdeti a munkavédelmi akciótervet

Több mint 56 millió forintból reklámozzák a kormány munkahelyvédelmi akciótervét. A programot Simicska Lajoshoz közelinek tekinthető cég óriásplakát-kampánya és egy "bővítés alatt álló", egyelőre semmire nem jó weboldal népszerűsíti, de a Kormányszóvivői Iroda szerint ez csak egy nagyobb kampány kezdete.

Zubor Zalán Zubor Zalán





Visszafelé sülhetnek el a reklámok
 

Visszafelé sülhetnek el a reklámok

Az egészséges életmód hirdetőit régóta foglalkoztatja, hogy vajon milyen eszközökkel lehet leghatékonyabban leszoktatni az embereket a dohányzásról. A Missouri Egyetem kutatói szerint az extrém, elrettentő és felkavaró képeket is tartalmazó dohányzás elleni kampányok nem bizonyulnak elég hatékonynak, sőt akár váratlan reakciókat is kiválthatnak a dohányosokból.

Medipress Medipress

Ősztől büntetik a hangos reklámot
 

Ősztől büntetik a hangos reklámot

Azokat a műsorszolgáltatókat, amelyek a műsorkörnyezetnél hangosabban sugározzák a reklámokat vagy a televíziós vásárlással kapcsolatos műsorokat, ősztől bünteti a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa - jelentette be a testület szóvivője szerdán sajtótájékoztatón, Budapesten.

MTI MTI


Amit mindenki vár: A világ legdrágább reklámjai
 

Amit mindenki vár: A világ legdrágább reklámjai

Nem csak a pályán, a televíziók előtt is számos rekordot megdöntött az észak-amerikai profi amerikaifutball-bajnokság (NFL) 2011-es döntője. Az idei Super Bowl ismét minden idők legnézettebb tv-műsora volt az Egyesült Államokban, s az ország történetében mindössze a harmadik olyan adás, amelyre több mint 100 millióan voltak kíváncsiak.

unknown unknown