Kiposztolta 417 km/h-s száguldását az autópályán egy Bugatti-tulajdonos
Nem nagyon mehetett még senki autóval ilyen tempóban közúton.
Nem nagyon mehetett még senki autóval ilyen tempóban közúton.
A fenyőfa jelentősen lerontotta az autó aerodinamikáját, ám még így is sikerült megközelíteni a 300 km/h-t.
A bonneville-i sós sivatagban száguldottak elképesztő tempóban a Tesla-motoros szárazföldi rakétával.
A gyártó azzal ünnepelt, hogy felújította a sebességrekorder kocsit.
Az SSC két új változatot mutatott be a sebességrekorder Tuatara hiperautóból.
Mindez némileg indokolja a több mint 70 millió forintos árát.
Az olasz gyártó első SUV modellje a befagyott tavon sem volt sokkal lassabb, mint aszfalton.
A 90-es évek elején ez volt a világ leggyorsabb sorozatgyártású sportkocsija.
A szuperkönnyű újdonság az ígéretek szerint úgy gyorsul, mint a legdurvább villanyautók, de a mozgatásáról egy 8 literes benzinmotor gondoskodik.
Az 1750 lóerős SSC Tuatara közelmúltbeli sebességrekordját hétköznapi Michelin sportgumikon futották meg.
A rekorder autó végsebességét eredetileg "csak" 480 km/h-ra tervezték, de aztán máshogy alakultak a dolgok.
Jessi Combs 800 km/h-nál is jóval nagyobb sebességgel száguldott.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
Ez a divatterepjáró úgy gyorsul és olyan komoly a végsebessége, hogy azt akár egy vérbeli sportkocsi is megirigyelheti.
A svéd manufaktúra hamarosan egy a Bugatti sebességrekorder hiperautójánál is gyorsabb kocsit fog leleplezni.
A hipersportautó a McLaren valaha épült leggyorsabb utcai autója.
Szentségtörés vagy sem, ezt a Chevrolet nem egy V8-as erőforrás segítette hozzá a hatalmas végsebességhez.
Nemhogy 532 km/h-val nem mentek, de még csak 500-zal sem.
Eladó a Corvette Callaway SledgeHammer, amely a 1988-ban megdöntötte a sorozatgyártású járművek sebességrekordját.
A Hennessey leleplezte a már jó ideje készülőben lévő Venom F5 vadonatúj erőforrását.