Rászabadítják a közutakra a Bugatti villámgyors hiperautóját
A nemrégiben rekordsebességet elért autóból hamarosan elkészülnek az első méregdrága utcai példányok.
A nemrégiben rekordsebességet elért autóból hamarosan elkészülnek az első méregdrága utcai példányok.
Az autógyártók közül elsőként a Bugattinak sikerült átlépnie a 300 mérföld/órás, vagyis 480 kilométer/órás lélektani határt.
A vártnál tovább húzódott az SSC Tuatara fejlesztése, mely a gyártó szerint a világ leggyorsabb sportkocsija lehet.
A rekorder nem állna itt meg, a cél a 300 feletti tempó.
Most éppen egy Bentley a világ leggyorsabb SUV-ja, de hamarosan változhat a helyzet. Értelmet persze nem érdemes keresni a minél nagyobb végsebesség hajszolásában.
Ezzel a Jaguarral a német autópályán akár 300-nál is jelentősen gyorsabban száguldhatunk.
Egy sportmotorral könnyen át lehet lépni a sebességhatárokat, de nem feltétlenül érdemes.
A japán márka gyári alkalmazottjaiból verbuválódott csapat készül rekorddöntésre.
A „fűnyíró” ebben az esetben, mint látható, nem valami művészi álnév egy sportautóra, ez tényleg egy benzines fűnyíró.
A román rendőrök szerint a modern autók már annyira hangszigeteltek, hogy a sofőrig nem jutott el, miért veszélyes a gyorshajtás.
Ennek a rendkívül áramvonalas autónak a láttán kevesen gondolnánk, hogy szocialista négykerekűről van szó.
Ennek a sebességrekordnak vajmi kevés értelme van, mindenesetre mutatjuk, hogy hogyan száguld a furcsa szerkezet.
Ma délelőtt a Budapest–Esztergom-vasútvonal megállóiban várakozók kicsit úgy érezhették, hogy visszarepültek az időben.
Megküldték, amennyit csak bírt a 765 lóerős amerikai izomautót. A vége 346 km/h-ra lett.