Rászabadítják a közutakra a Bugatti villámgyors hiperautóját
A nemrégiben rekordsebességet elért autóból hamarosan elkészülnek az első méregdrága utcai példányok.
A nemrégiben rekordsebességet elért autóból hamarosan elkészülnek az első méregdrága utcai példányok.
Az autógyártók közül elsőként a Bugattinak sikerült átlépnie a 300 mérföld/órás, vagyis 480 kilométer/órás lélektani határt.
Ez is egyfajta vintage Ferrari, amelynek létrejöttében maga Enzo Ferrari is személyes szerepet vállalt. Ráadásul közel 70 éve tart fenn egy sebességrekordot.
Most éppen egy Bentley a világ leggyorsabb SUV-ja, de hamarosan változhat a helyzet. Értelmet persze nem érdemes keresni a minél nagyobb végsebesség hajszolásában.
Rekordkísérlet és oktatási projekt volt, de Facebookon hirdetni olcsóbb, mint szuperszonikus autón.
Vannak olyan szakaszok a német autópályán, ahol olyan gyorsan hajthatnak az autósok, ahogy csak akarnak. Ezt használta ki egy Bugatti Veyron sofőrje.
Egy sportmotorral könnyen át lehet lépni a sebességhatárokat, de nem feltétlenül érdemes.
A japán márka gyári alkalmazottjaiból verbuválódott csapat készül rekorddöntésre.
A „fűnyíró” ebben az esetben, mint látható, nem valami művészi álnév egy sportautóra, ez tényleg egy benzines fűnyíró.
A román rendőrök szerint a modern autók már annyira hangszigeteltek, hogy a sofőrig nem jutott el, miért veszélyes a gyorshajtás.
Ennek a rendkívül áramvonalas autónak a láttán kevesen gondolnánk, hogy szocialista négykerekűről van szó.
Ennek a sebességrekordnak vajmi kevés értelme van, mindenesetre mutatjuk, hogy hogyan száguld a furcsa szerkezet.
Ma délelőtt a Budapest–Esztergom-vasútvonal megállóiban várakozók kicsit úgy érezhették, hogy visszarepültek az időben.
Megküldték, amennyit csak bírt a 765 lóerős amerikai izomautót. A vége 346 km/h-ra lett.
Minden jel arra mutat, hogy a hiperautók végsebességrekord-hajhászása tovább folytatódik.
A vártnál tovább húzódott az SSC Tuatara fejlesztése, mely a gyártó szerint a világ leggyorsabb sportkocsija lehet.
A rekorder nem állna itt meg, a cél a 300 feletti tempó.
Sebességrekord született Utah állam híres bonneville-i sós síkságán egy szivarformájú, Turbinator II nevű járművel, amely mostantól a leggyorsabb, kerekein hajtott jármű.
Ezzel a Jaguarral a német autópályán akár 300-nál is jelentősen gyorsabban száguldhatunk.
Csatolja be mindenki a biztonsági övét, mert itt a legerősebb Nissan GT-R – Godzilla a világon.