Magyar designer készített sportkombit az új kupé 4-es BMW-ből
Vázoljuk, hogy hogyan mutatna a sportautó praktikusabb kivitele.
Vázoljuk, hogy hogyan mutatna a sportautó praktikusabb kivitele.
Magyar designer vázolta, milyen lehet a nemrégiben leleplezett 4-es kupé legsportosabb-, illetve nyitható tetejű változata.
A Toyota prémiummárkájanak sportmodellje veszített a tömegéből, jobban kanyarodik, és egyben okosabb is lett.
Kicsi az esély arra, hogy valaha ilyen autóba ülhessünk, a koncepció mindenesetre meglepően jól sikerült.
Itt a megoldás azoknak, akik a gyári alapmodell 600 lóerő körüli teljesítményével nem teljesen elégedettek.
A kétajtós M8 után most megérkezett a típus családi változata, melynek mozgatásáról egy izmos biturbó V8-as erőforrás gondoskodik.
A bajor gyártó sportos kupéja szemrevaló vonalvezetéssel büszkélkedhet, de az eleje enyhén megosztóra sikeredett.
Ezért a szélsebes sportkupéért felesleges befáradni valamelyik négykarikás kereskedésbe, mert ott nem lehet megrendelni.
Nem tudni, hogy a kis sportkocsi tulajdonosa pontosan milyen megfontolásból lépte meg tettét.
Ritkán találkozni olyan kívül-belül izgalmas autóval, mint amilyen a francia márka új zászlóshajó modellje. Nem kevés bátorság kell manapság egy ilyen típus piacra dobásához, és emiatt még a hibák felett is könnyebben szemet lehet hunyni.
A négykarikás német gyártó ikonikus sportkocsija egy limitált szériás különkiadást kapott.
Az egyikben hátul akkora a hely, mint egy táncteremben, a másik pedig rögtön az első pillantásával táncba hív, de a parketten végül kicsit félénk produkciót ad elő. Teszten az előzmény nélküli Lexus ES és a felfrissített Lexus RC.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből többféle változat is jön, így vélhetően mindenki megtalálja majd a számítását.
Ha a benzingőzrajongó vállán egy angyal és egy ördög ül, akkor az előbbi a politikailag teljesen korrekt hibrid Lexus LC500h, az utóbbi pedig a benzinpusztításra született, ércesen ordító Lexus LC500. Mi ezúttal az ördöggel cimboráltunk.
A BMW méretes kupéjának motorházteteje alatt egy magas fordulatszámú biturbó V8-as erőforrás rejtőzik.
A több évtizedes román technika nem éppen patika állapotú, ám a ritkaság ezúttal alaposan megnövelheti az árat.
Ahogy az várható volt, a bajor gyártó által nemrégiben leleplezett sportautónak alaposan megkérik az árát. Őszig van még időnk spórolni rá egy keveset.
Ha nem bírja valaki kivárni, hogy a Mercedes-AMG bemutassa a GT R Black Series verzióját, akkor külsős tuning cégekhez fordulhat.
Ezek már nem kémfotók, hanem a bajor gyártó által hivatalosan kiadott felvételek az új sportkupéról.