Álmaink cápája: alig használt 45 éves BMW 6-os kupé vár új gazdára
Az első tulajdonosa által árult BMW 630 CS eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az első tulajdonosa által árult BMW 630 CS eddig kevesebb, mint 10 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Brutálisan alacsony légellenállás, elképesztően erős triplamotoros villanyhajtás, ultragyors töltés és megannyi hipermodern technológia. F1-pilóták, Alicia Keys és Martin Garrix társaságában testközelből ismerkedtünk meg a hátsó ablak nélküli négyajtós Concept AMG GT XX sportkupéval, ami jelenleg az abszolút csúcs a Mercedesnél.
Az apró BMW M2 teljesítményét a bajorok felhozták az eggyel nagyobb M3 szintjére.
A látványos megjelenésű Bovensiepen Zagato végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
A legizgalmasabb BMW sportkupéból, az M2-ből most egy még potensebb új csúcsverzió érkezett.
A vadonatúj BMW M2 Racing versenyautó a közúti M2-től eltérően 6 helyett csak 4 hengerrel bír.
Ez a 3,3 literes sorhatossal szerelt ritkaság alaposan kimaxolja a sportos elegancia fogalmát.
A BMW M4 limitált szériás különleges verziójából alig több mint félszáz példány készül.
A Genesis G90 luxusszedánra épülő újdonságok abszolút utánafordulós dizájnt kaptak.
Az MG Cybersternél jelentősen könnyebb újdonság igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A Karma Amaris egy hatótávnövelő funkciós elektromos hajtású új sportkupé.
Az izgalmas M240i 6 hengeres turbómotorja immár több, mint 500 lóerős teljesítményt ad le.
Az új M4 CS árából majdnem két alap M4-et lehet vásárolni.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy remek Mercedes-Benz CL 55 AMG F1 Limited Editionre.
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
A szép emlékű CLK mintájára a C- és az E-osztályos kupé/kabrió közötti határmezsgye elmosására hivatott a vadonatúj Mercedes CLE, mely felüdülést jelent a mindent elárasztó SUV-ok láttán megfáradt retináink számára. De vajon van-e olyan jó a CLE, mint amennyire tetszetős?