A
BMW a közelmúltban támasztotta fel a legendás 8-as sorozatot, mely vadonatúj szériából mi nemrégiben
a kupét, a kabriót és a
négyajtós kupét is alaposan leteszteltük. A non-plus-ultra kivitel nem más, mint az M8, illetve az M8 Competition, melyek motorházteteje alatt egy 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található, a maga 600-625 lóerős teljesítményével, illetve 750 Nm-es nyomatékával.
A G-Power azonban azokra is gondolt, akik esetleg még az M8 produkciójával is elégedetlenek. A G-Power G8M Bi-Turbo nevet kapott újdonság az M8 Competition Cabrioletra épül, a motorja pedig 820 lóerőt, illetve kereken 1 000 Nm-t szabadít rá a kerekekre.
A nagyobb turbókat, titán sportkipufogót, illetve egyedi 21 colos felniket kapott újdonság ára és menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.
A hazánkban 50,7 millió forintos alapárú gyári M8 Cabriolet 3,4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, mely szintidőből az opcionálisan 305 km/h végsebességű Competition kivitel 0,1 másodpercet képes lefaragni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.