szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azoknak, akik a gyári alapmodell 600 lóerő körüli teljesítményével nem teljesen elégedettek.

A BMW a közelmúltban támasztotta fel a legendás 8-as sorozatot, mely vadonatúj szériából mi nemrégiben a kupét, a kabriót és a négyajtós kupét is alaposan leteszteltük. A non-plus-ultra kivitel nem más, mint az M8, illetve az M8 Competition, melyek motorházteteje alatt egy 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található, a maga 600-625 lóerős teljesítményével, illetve 750 Nm-es nyomatékával.

A G-Power azonban azokra is gondolt, akik esetleg még az M8 produkciójával is elégedetlenek. A G-Power G8M Bi-Turbo nevet kapott újdonság az M8 Competition Cabrioletra épül, a motorja pedig 820 lóerőt, illetve kereken 1 000 Nm-t szabadít rá a kerekekre.

©
©

A nagyobb turbókat, titán sportkipufogót, illetve egyedi 21 colos felniket kapott újdonság ára és menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

©
©

A hazánkban 50,7 millió forintos alapárú gyári M8 Cabriolet 3,4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, mely szintidőből az opcionálisan 305 km/h végsebességű Competition kivitel 0,1 másodpercet képes lefaragni.

©

 

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.
László Ferenc Autó

Az ördög jobb és bal keze: BMW 8-as duplateszt

Az egyik egy vészjósló hangzású benzinpusztító kupé, a másik egy nyitható tetejű spórolós túraautó. Kipróbáltuk, hogy mit tudnak a bajor gyártó hosszú idő után feltámasztott legendás 8-as sorozatának új képviselői.

Radar360: Megosztó a 13. havi nyugdíj

Radar360: Megosztó a 13. havi nyugdíj

Kiszámolták: 16-szor annyi koronavírus-fertőzött lehet, mint amennyi a hivatalos adatokból látszik

Kiszámolták: 16-szor annyi koronavírus-fertőzött lehet, mint amennyi a hivatalos adatokból látszik

Védelmi pénzosztás: Matolcsy újra elemében érezheti magát

Védelmi pénzosztás: Matolcsy újra elemében érezheti magát