szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azoknak, akik a gyári alapmodell 600 lóerő körüli teljesítményével nem teljesen elégedettek.

A BMW a közelmúltban támasztotta fel a legendás 8-as sorozatot, mely vadonatúj szériából mi nemrégiben a kupét, a kabriót és a négyajtós kupét is alaposan leteszteltük. A non-plus-ultra kivitel nem más, mint az M8, illetve az M8 Competition, melyek motorházteteje alatt egy 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található, a maga 600-625 lóerős teljesítményével, illetve 750 Nm-es nyomatékával.

A G-Power azonban azokra is gondolt, akik esetleg még az M8 produkciójával is elégedetlenek. A G-Power G8M Bi-Turbo nevet kapott újdonság az M8 Competition Cabrioletra épül, a motorja pedig 820 lóerőt, illetve kereken 1 000 Nm-t szabadít rá a kerekekre.

G-Power
G-Power

A nagyobb turbókat, titán sportkipufogót, illetve egyedi 21 colos felniket kapott újdonság ára és menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek.

G-Power
G-Power

A hazánkban 50,7 millió forintos alapárú gyári M8 Cabriolet 3,4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, mely szintidőből az opcionálisan 305 km/h végsebességű Competition kivitel 0,1 másodpercet képes lefaragni.

G-Power

 

G-Power

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

László Ferenc Autó

Az ördög jobb és bal keze: BMW 8-as duplateszt

Az egyik egy vészjósló hangzású benzinpusztító kupé, a másik egy nyitható tetejű spórolós túraautó. Kipróbáltuk, hogy mit tudnak a bajor gyártó hosszú idő után feltámasztott legendás 8-as sorozatának új képviselői.