620 lóerő már elég lesz az új BMW M3/M4-ben?
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl visszafogottnak találták a bajor sportmodellek produkcióját.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl visszafogottnak találták a bajor sportmodellek produkcióját.
A szupersportos szívómotoros 911-es újdonság kerámiakompozit féke 3,6 millió forintos opciós tétel.
A közelmúltban piacra dobott új 4-es sportkupé mostantól egy sportos dízelmotorral is rendelhető.
A megkínált BMW 635 CSi-vel eddig alig több, mint 60 ezer kilométert tettek meg.
Ha kell, meglepően keveset fogyaszt, és ha kell, olyat lehet vele élményautózni, hogy nemcsak a sofőr, hanem mindhárom utasa is elismerően csettint. Gut gemacht, ahogy a német mondaná.
Egy kis ültetéssel, szélesítéssel és új felnivel még jobban mutat a bajor gyártó újdonsága.
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Az M8 Gran Coupé 4,4 literes biturbó V8-as motorja minden korábbinál erősebb lett.
A vásárlók várhatóan márciusban vehetik át az első példányokat.
A Corvette motoros Zagato Iso Rivolta GTZ bőven 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az egyedi sportkupéból mindössze 150 példány készül.
A több mint 20 éve gyártott sportkocsit a jelenlegi formájában már nem gyártják sokáig, de addig várható egy-egy látványosabb sorozat belőle.
A sportkupé nyomatéka nem sokkal marad el az 1000 Nm-től.
Az 510 lóerős csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Most végre arra is fény derült, hogy hogyan fest a megosztó elejű sportkupé rendszámtábla nélkül.
Vázoljuk, hogy hogyan mutatna a sportautó praktikusabb kivitele.
A Toyota prémiummárkájanak sportmodellje veszített a tömegéből, jobban kanyarodik, és egyben okosabb is lett.