Logót vált az Aldi, a magyar cégért is lecserélik
Nyolc másik ország üzleteivel együtt a magyarországi Aldikra is új logó kerül.
Nyolc másik ország üzleteivel együtt a magyarországi Aldikra is új logó kerül.
Amerikába készül a Lidl áruházlánc, a lépésre már több mint egy éve készülnek.
Leeshetett a kereskedelmi láncoknak, hogy tényleg baj lesz: már nem tolonganak fillérekért a munkavállalók. A cégek béremelési akciókkal próbálnak úrrá lenni a helyzeten.
Rápörgött a Balatonra az Aldi: több új egységet is nyitott a tó partján és nyújt a nyitva tartási időn is.
Nincs elég munkaerő, hogy a legtöbb Tescóba vissza lehessen állítani a nonstop nyitvatartást, írja a Napi Online.
Szívatják a romániai szupermarketeket, a törvényhozás ugyanis olyan jogszabály elfogadására készül, amely szerint az üzletek által árusított termékek legalább fele hazai termék kell legyen, különben be is zárhatnak. A kereskedőmultik kivonulással fenyegetőznek, ha elfogadnának ilyen tartalmú jogszabályt.
A népesség növekedése, a klímaváltozás, a biológiai sokféleség fenyegetettsége, az élelmiszer-pazarlás, az élelmiszer-elosztás egyenetlensége, új alternatív technológiák előretörése – pro és kontra összegyűjtöttünk néhány olyan tényezőt, amely nagyban befolyásolhatja a jövő élelmiszer-biztonságát.
Hajdúböszörményben megnyílt Magyarország legnagyobb Reál üzlete, a beruházás értéke 900 millió forint. A beruházáshoz az OTP Bank a Növekedési Hitelprogram keretében nyújtott finanszírozást, az üzletben 40 új munkahely jön létre. Az 1200 négyzetméteres üzletközpont 20 ezer különböző áruval, a régió legnagyobb napicikk-választékával, látványpékséggel és melegkonyhával várja vásárlóit.
A Spar arra számít, hogy az áfacsökkentés révén nagyon jelentősen felfut a sertéshús értékesítése, az áruházlánc 10-15 százalékos bővülést prognosztizál 2016-ra.
Százmilliós beruházással Coop Szuper üzletet nyitott a élelmiszerlánc Pest megyében. A Pilis-Coop az alapjaitól újjáépítette a tahitótfalui egységet.
Plüssmackó, kontaktgrill, svájci bicska, inox lábas, esetleg guruló bőrönd harmadáron, hatodáron. Naná, hogy a hülyének is megéri. Tényleg? Az biztos, hogy mindenki szereti úgy érezni vásárlásai során, hogy jól jár. Az átlagfogyasztó tárcáját lassan kezelhetetlenné dagasztó pontgyűjtő, törzsvásárlói és még ki tudja, milyen plasztikkártyák kétségkívül ezt a fílinget közvetítik. De valóban olyan jól járunk, ha szorgosan gyűjtögetjük a pontokat, mint azt sugallják, vagy a kerti zuhanyszett parasztvakítás és a nagy hálózatoknak csak az adataink kellenek?
A CBA nem tudott nyereséges üzletet csinálni a Pasaréten, be is zárták az egységet, helyén az Aldi próbálkozik. Holnap nyílik az év végi Aldi-offenzíva legújabb eleme.
A Lidl-üzleteket működtető német Schwarz-csoport célja, hogy a következő öt évben elérje a 100 milliárd eurós bevételt. Ez mai árfolyamon több mint 30 ezer milliárd forint. Magyarországi újítással is növelte bevételeit a diszkontlánc.
Elvándorló szakképzett munkaerő, növekvő forgalom, "kényszerbéremelés" – bár a működőképesség még nincs veszélyben, de résen kell lenniük a kereskedelmi cégeknek. Dolgozók ezrei hiányoznak a hipermarketcégektől, de akikre szükségük lenne, azok már rég nincsenek a munkaerőpiacon. Az Auchan a napokban lépett, de a konkurensek – legalábbis azt mondják – nem gondolják, hogy a bejelentett bércsomaggal lépéskényszerbe hozta volna őket. A pénz ugyanis nem minden (csak majdnem).
A Tesco első körben nem szünteti meg minden áruházában az éjszakai műszakot, csak tizennégy veszteséges egységben - írja a Magyar Idők.
A Lidl diszkontáruház diadalmaskodott az egyesült királyságbeli Grocer Gold Awardson, amelyet a nagy-britanniai élelmiszer-kereskedők között osztanak immár 12 éve. A Tescót pedig a britek kedvenc szupermarketjének választották.