Hailey Bieber közel egymilliárd dollárért adta el három éve alapított make-up márkáját
Az utóbbi években már több világsztár vált dollármilliárdossá, miután felfutott szépségápolási brandjét eladta.
Az utóbbi években már több világsztár vált dollármilliárdossá, miután felfutott szépségápolási brandjét eladta.
Átlagosan 25 százalékkal csökkent az árréstopos drogériai termékek ára az NGM szerint. Leginkább egyebek mellett a borotvák, borotvahabok, borotvazselék ára csökkent.
„Soha annyi kóros bőrelváltozást nem fedeztünk fel és küldtünk tovább a bőrgyógyászokhoz, mint tavaly” – mondja Szakonyi Eszter egészségügyi szakkozmetikus. Nem véletlen, hogy a bőrt kívül-belül nagyon komolyan fel kell készíteni a nap első erőteljesebb sugaraira. Áprilistól például már kerülni kell az invazív kezeléseket, a fényvédő krémeket pedig akár 2-3 óránként újra kell kenni.
Miért számított az ötvenes években magánlázadásnak a rúzsos száj, a festett haj és a pirosra lakkozott köröm? Milyen volt az a darabka Nyugat, amit Zalatnay Sarolta és Koncz Zsuzsa hozott be az országba a táncdalfesztiválokon? Miként működött a seftelés a szépségiparban? És a sufnituning, aminek halálos áldozata is lett egy Népszínház utcai állami fodrászatban? Erről beszélgettünk Magyari Hajnalkával, a Trendi nő a szocializmusban című könyv szerzőjével, aki azt is elmondta, mi volt a valós ára annak, hogy két kiló krumplinak megfelelő összegért már be lehetett ülni egy arckezelésre.
Az új szépségtrend, a lazacspermás kezelés hódít a sztárok között, és bár Kim Kardashian és Jennifer Aniston is kipróbálták, sokan még mindig értetlenül állnak előtte. Mit nyújt ez a szokatlan eljárás? Szakértők válaszolnak.
A szépség többről szól, mint pusztán a minőségi kozmetikumok használatáról, a jól megválasztott sminkről. Szépségterapeuták szerint a kellemes kisugárzás a lelki egyensúlyon, az önismereten és a természetességen is múlik.
Mármint az igazi testüket. Testpozitív kampány indult a közösségi oldalakon.
Megsemmisítő érzés utálni a testünket, de szeretni is kutya nehéz. És biztosan nem néhány hashtagcunamin fog múlni. Sok és összetett munka jóban lenni a külsőnkkel, többgenerációs kudarchalmot és a közösségi média szörnyeit is le kell gyűrni hozzá. De a legfontosabb: meg kell tanulni befelé is nézni.
A szépségnek ára van, de a francia polgárok most nem örülnek.
A Bábellel annak idején teljes miniszériát építettünk a szépség témakörére. Nem pusztán a szépségiparról akartam műsort csinálni, sokkal inkább a mögöttes filozófia érdekelt: hogy bár a szépség alapvetően relatív fogalom, mennyire objektívnek gondolják sokan azokat a szépségideálokat, amelyek manapság hódítanak.
Szépnek lenni alapvetően nem rossz, sőt, így a kérdés a címben megtévesztőnek tűnhet. Nemcsak azért, mert a szép emberekre többen mosolyognak az utcán, vagy hamarabb rendelhetnek a pincértől, hanem konkrét volúciós és forintosítható haszna is van. Mi viszont most azt a ritkább esetet vizsgáljuk szép emberek és a szépséggel foglalkozó kutatók segítségével, amikor a szépség igenis hátrányos.
A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.
Reprezentatívnak aligha nevezhetjük, de egy felmérés alapán összeállították a kontinens térképét az alapján, hogy hol találhatóak a legvonzóbb emberek, és még majdnem a Vatikán is beelőzte Magyarországot.
A tanulmány szerint míg a csinosabb nők kifejezetten keresik a meleg barátok társaságát, addig a kevésbé attraktív nők fenyegetésként élik meg őket. A nagyon szép nők ráadásul nem különösebben népszerűek a hölgyek között.
Mondjuk ezért cserébe 0-24 az elnök rendelkezésére kell állnia, és még a hétvégén is naponta többször fésülnie kell.
Emberek millióit érintő problémára hívta fel a figyelmet egy kutatás, amely bizonyította: komoly önértékelési zavart okoz, ha valaki sokat szelfizik.
Egyre népszerűbb a Skinpositivity mozgalom, amely azt szeretné tudatosítani, hogy tökéletes bőr nincs. A reklámokban, közösségi oldalakon látható, hibátlannak tűnő bőr profi smink és utómunka eredménye, ami miatt senkinek nem kellene rosszul éreznie magát.
Ez csak egy jelző, a Diesel reklámja szerint akár meg is szabadulhatnánk tőle.
Oravecz Nórának, mint mindig, a harmadikos környezetkönyvben is igaza van: a szépség belülről fakad. Kérdés, hogy egy kortárs, felkapott percbölcselő hatékonyabban juttatja-e el ezt az igazságot a gyerekekhez.