Hailey Bieber közel egymilliárd dollárért adta el három éve alapított make-up márkáját
Az utóbbi években már több világsztár vált dollármilliárdossá, miután felfutott szépségápolási brandjét eladta.
hvg.hu
Hailey Bieber akár egymilliárd dollárért is eladhatja saját szépségápolási márkáját az e.l.f. Beautynak – írja a BBC. A 28 éves modell – aki egyébként Justin Bieber énekes felesége – 2022-ben társalapítója volt az ő második keresztneve után Rhode-nak elnevezett márkának, az adásvétel után pedig megmarad a cég kreatív vezetőjének. A Rhode az alapítása óta rohamosan növekedett (nem kis részben erős közösségimédia-jelenlétük miatt), az utóbbi tizenkét hónapban már 200 millió dollár értékű online eladást produkált.
A felvásárló e.l.f. Beauty 800 millió dollárt készpénzben és részvényekben fizet a vállalatért, további 200 millió dollár pedig a jövőbeni eladások növekedésétől függ. Az üzletasszony és modell még az óriási összegű szerződés bejelentése előtt azt mondta vállalkozásáról egy interjúban, hogy azzal már addig is „messzebb jutott, mint amit a legmerészebb álmaiban valaha is elképzelhetett volna”.
Nem ez az első alkalom, hogy hírességek saját márkájuk eladásával dollár százmilliókat keresnek. Rihana tavaly váltotta pénzre Fenty Beautyját, amely a Forbes becslése szerint csaknem 3 milliárdot ért dollárban; Selena Gomez pedig szintén a maga márkáját (Rare Beauty) értékesítve került be tavaly a dollármilliárdosok közé.
Nem is csoda, hiszen a hírességek fémjelezte szépségipari termékek csak 2023-ban egymilliárd dollár feletti forgalmat eredményeztek világszerte egy felmérés szerint.
Sűrű ősszel számol az a politikai agenda, amely Magyar Péter szerint a Karmelitából jutott el hozzá, és bár Kocsis Máté és a kormány is cáfolta, van benne valós dátum. Bár az október 23-i Békemenetről Csizmadia László főszervező nem tud, a HVG-nek nem is zárta ki, hogy lesz. A szeptember 21-i Harcosok Klubja-összejövetel lehet igaz, de a helyszín, a Budapest Aréna nem adhat felvilágosítást.