#televíziózás

Hőskorában még zizegett, ma már kristálytiszta 8K, és az MI hajtja
 

Hőskorában még zizegett, ma már kristálytiszta 8K, és az MI hajtja

A mostani negyvenes korosztály egy része még emlékszik a fekete-fehér “dobozos” tévékre, a kereskedelmi csatornák indulására, miközben már felnőtt a streaming-generáció is, amely nem érti, hogy miért kell egy hetet várni a következő epizódig. Újságíró kollégánk fájó és kevésbé fájó visszaemlékezései.

Samsung Samsung



„Ó, én már nem nézek tévét” – Dehogynem, csak másképpen!
 

„Ó, én már nem nézek tévét” – Dehogynem, csak másképpen!

Manapság gyakran ismételt frázis, ha az embereket tévénézési szokásaikról kérdezik, hogy valaki egyáltalán nem, vagy csak nagyon ritkán néz tv-t. De valóban igaz ez? Tényleg eltűnt az otthonokból a színes, sokszor zajládának is csúfolt készülék? Egy tavaly év végén készült kutatás alapján biztosan állíthatjuk, hogy nem: csak a szokásaink alakultak át.

Samsung Samsung





Van egy funkció a tévéken, amit nagyon kevés magyar kapcsol be, pedig érdemes lenne
 

Van egy funkció a tévéken, amit nagyon kevés magyar kapcsol be, pedig érdemes lenne

Minél idősebb valaki, annál nagyobb eséllyel ül le minden nap a tévé elé – derül ki az LG Magyarország országos reprezentatív kutatásából. A fiatal felnőttek közt a legjellemzőbb az internetes tartalomfogyasztás a tévéképernyőn, egyben ők szenderülnek álomba leggyakrabban a bekapcsolt készülék előtt éjszaka. A felmérés eredményei alapján a legfiatalabb korcsoport tölti a legtöbb időt háttértévézéssel, az energiatakarékos televízióhasználat pedig egyértelműen nem szempont itthon.

hvg.hu hvg.hu









Mit néznek a tévében a magyarok, ha okos a készülék?
 

Mit néznek a tévében a magyarok, ha okos a készülék?

Sokat okosodtak a televíziókészülékek az elmúlt évekbenül, és a magyar fogyasztók is egyre szélesebb körben használják ki a készülékek által nyújtott lehetőségeket – mutat rá az LG Magyarország friss felmérése. Rohamosan nő az előfizetéses on-demand szolgáltatások népszerűsége, de zenehallgatásra is egyre többen használják a tévéjüket. Mindezek mellett továbbra is az ingyenes videómegosztók a legnépszerűbbek.

hvg.hu hvg.hu


2019: jön a fordulópont a televíziózásban
 

2019: jön a fordulópont a televíziózásban

Internet killed the TV star – fogalmazhatnánk át a The Buggles 1979-es népszerű slágerének szövegét, mert ahogy a videó lassan maga alá temette a rádiózást, úgy lesz ugyanez a sorsa a televíziónak az internet ellenében.

hvg.hu hvg.hu