Megkéselte kollégáját, majd vízbe ugrott a legnagyobb óceánjáróról a legénység egy tagja
A tragédia a Bahamák és Miami között történt a nyílt tengeren.
A tragédia a Bahamák és Miami között történt a nyílt tengeren.
A Miamiból útnak indult Icon of the Seas hajót LNG-vel, vagyis cseppfolyósított gázzal üzemeltetik. Emiatt azonban igen nagy a metánkibocsátása.
A tüzet egyes feltételezések szerint egy elektromos autó okozta.
Bár a tengerjáró vállalatok dolgoznak azon, hogy az iparágat fenntarthatóbbá tegyék, a hajós utazás továbbra is az egyik leginkább környezetszennyező nyaralási lehetőség. Nincs könnyű dolgunk, ha szeretnénk a leginkább környezetkímélő hajóutat választani, a hajós utazási társaságokra ugyanis nincs általánosan elfogadott zöld minősítés.
Csodával határos, hogy sikerült megmenteni az életét.
Milliónyi jármű kiszállításának fontos állomása az egyik legnagyobb autóterminál.
Átlagosan 300 ezer eurós autók voltak, amelyek tavaly egy szállítóhajó tragédiája során az óceán mélyére kerültek.
A több mint négyszáz méteres pályán tizennégy kanyar van.
A hajón lévő értékes rakomány legnagyobb részét nem sikerült megmenteni.
A kétszáz méter hosszú Felicity Ace-t kénytelen volt elhagyni a személyzete.
A tilalom augusztus elsején lép életbe, a több mint 25 ezer tonnás hajókra érvényes, amelyek nem hajózhatnak be a Szent Márk térhez vezető csatornába.
November óta csaknem 3000 konténert nyelt el csak a Csendes-óceán, az Egyesült Államokba tartó teherhajókról estek le.
A vitorlás hajók egykor a nemzetközi kereskedelem alapját képezték, és most egy svéd hajóépítő csúcstechnológiás ötleteivel megint komoly szerepet kaphatnak a környezetbarát szállítmányozásban.
Az utasok el is hagyhatják a hajót, a Külügyminisztérium a hazajutásukban is segít.
A japán partoknál veszteglő Diamond Princess üdülőhajón nemrég 60 további utas betegedett meg, mindannyian a koronavírus miatt.
A hajózási társaság nem értékelte a nő mutatványát.
A hajón készített videókon látszik, hogy a háborgó tenger miatt oda-vissza csúsznak a bútorok a fedélzeten.
Több emberrel a fedélzetén szakadt le a mentőcsónak a világ mostani legnagyobb tengerjárójának számító Harmony of the Seas fedélzetén, Franciaország déli részén – közölték névtelenséget kérő források kedden.
Május 22-én indult el első útjára a világ legnagyobb személyszállító luxushajója, a Harmony of the Seas. A franciaországi Saint-Nazaire-ben épített óriás 6400 utast szállíthat, a vendégeket 2100 fős személyzet szolgálja ki. A 362 méter hosszú és 70 méter magas hajón egyebek mellett 20 étterem, 23 medence várja a vendégeket, s van egy tíz emelet magas óriás vízi csúszda is.
Először tanúskodott a védelem bizonyítási eljárásában a 2012 januárjában szerencsétlenül járt Costa Concordia kapitánya. Francesco Schettino a keddi tárgyaláson azt állította, hogy "marketingszempontból" rendelte el a hajó elsüllyedéséhez vezető manővert.