Mutatunk egy BMW-t, amire nem nagyon találni magyarázatot
Szívesen elbeszélgetnénk ennek az X6-osnak a tulajdonosával, hogy mégis körülbelül milyen elképzelés mentén csinosította hőn szeretett divatterepjáróját.
Szívesen elbeszélgetnénk ennek az X6-osnak a tulajdonosával, hogy mégis körülbelül milyen elképzelés mentén csinosította hőn szeretett divatterepjáróját.
A BMW méretes kupéjának motorházteteje alatt egy magas fordulatszámú biturbó V8-as erőforrás rejtőzik.
Esetünkben az autótuning egyik igen speciális alfajához van szerencsénk, mutatjuk a furcsa négykerekűt.
Ez a bajor divatterepjáró egyrészt elképesztően erős, másrészt viszont egyáltalán nem fogyaszt sokat.
Közeledik a világ legnagyobb tuningrendezvénye, a Los Angeles-i SEMA show, és a gyártók elkezdték bemutatni, milyen modellekkel készülnek.
Ebből a szupererős kivitelből nagyon keveset gyártottak, így alaposan meg is kérik a jó állapotú példányok árát.
Mostanság egyre több gyártónál felbukkannak a hagyományos tükröket felváltó high-tech kamerás/kijelzős tükrök, melynek most itt az egyszerű és relatíve olcsó alternatívája.
A sportkocsik, illetve a hagyományos autótuning egyik alapvető eleme a széles kerék, de vajon melyek a legszélesebb autógumik?
Meghajtottuk a végletek olasz autóját, a méretre nagyon kicsi, de vezetési élmény tekintetében hatalmas Abarth 695-öt. Ráadásul egy olyan nyitható tetős példányt, amit egy jachtkészítő cég nemesített.
A 80-as években keveseknek adatott meg, hogy beüljenek egy kupé Skodába, és mostanra tovább csökkent ennek esélye, hiszen mára alig maradt meg néhány jó állapotú példány. Mutatunk egyet.
Vázoljuk, hogy milyen komoly munkát végez a legújabb Lamborghini aktív aerodinamikai rendszere. Mozgó szárnyak, spoilerek és légzáró elemek minden mennyiségben.
Ha valaki egy az alapmodellnél egyedibb megjelenés és kicsit sportosabb T6-osra vágyik, az vessen néhány pillantást erre az új változatra.
A mindössze néhány példányban gyártandó négykarikás szupersportkocsi közúton is használható, de egyértelműen inkább versenypályára termett.
A négykarikás német gyártó legnagyobb szedánja kívül-belül némi finomhangoláson esett át. A dízelmotorja például 44 lóerővel erősebb lett.
Ez az F-150-es mostanság abszolút nem mondható politikailag korrektnek, de minden bizonnyal lesz rá kereslet.
A gázolajos autók népszerűsége mostanság nincs éppen a csúcson, azonban ez az új bajor szedán fittyet hány az iparági trendekre.