Családapák új álma: 825 lóerős kombi Mercedes E-osztály
Itt a bizonyíték arra, hogy a hatalmas csomagteret és az izomautós teljesítményt kiválóan lehet kombinálni egymással.
Itt a bizonyíték arra, hogy a hatalmas csomagteret és az izomautós teljesítményt kiválóan lehet kombinálni egymással.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből lesz csak hátul hajtó és összkerekes változat is. És a manuális váltóról sem feledkezik meg a BMW.
A családapák közül vélhetően nem kevesen álmodnak hasonlóan erős és egyben praktikus négykerekűről. Ez a négykarikás viszont garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
Az olasz gyártó megvadította egy picit népszerű elérhető árú modelljének a külcsínjét, mutatjuk a végeredményt.
A bajor márka kompakt divatterepjárójából néhány hét múlva egy minden korábbinál sportosabb változat gördül be a szalonokba.
Európa legkelendőbb autójából most egy közel 300 lóerős változat érkezett, aminek nem sok igazi ellenfele akad az autópályákon. És a versenypályákon sem.
Ebből a Volkswagenből konkrétan egyetlen darab létezik, és bár magyar kezek munkáját dicséri, egy távoli kis szigetről érkezett hazánkba.
Ez a bajor járgány se nem új, se nem youngtimer, se nem oldtimer. Hanem egy igazi everytimer.
Ez az új német sportkocsi még a Turbónál és a GT2 RS-nél is sokkal komolyabb produkciót ad elő.
Néhány hetet még várnunk kell az új Jimny hazai felbukkanására, addig is azonban itt egy remek új változat belőle.
A Bentayga Speed motorja még a Lamborghini Urus erőforrásánál is nagyobb teljesítményt adhat le.
Ez a két terepjáró alapvetően nagyon más kategóriában versenyez, külcsín fronton viszont igen komoly a hasonlóság.
A teljesen új fejlesztésű Golf sportos verziója minimum 245 lóerősnek ígérkezik.
A Stelvio csúcsváltozata eddig sem számított gyengének, sem lassúnak, de az olaszok most találtak még benne néhány extra lóerőt.
Az olasz sportkocsi-gyártó első divatterepjáróra mostantól extrém nagy felniket is fel lehet tenni.
Mutatjuk, hogy hogyan nézhetnek ki a VW Golf cseh riválisának különböző változatai.
A Karoq legerősebb változatának hajtáslánca egyenesen a Cupra Atecából érkezhet.
Ezúttal a hamarosan a hazai kereskedésekbe is megérkező Jimnyt vették kezelésbe a tuninggal foglalkozó szakemberek.
Ezzel a különleges orosz járművel a legmélyebb hóban is a legnagyobb magabiztonsággal lehet közlekedni.
Ki mondta, hogy egy alapvetően környezettudatosra hangolt személyautó ne lehetne sportos kinézetű?