A BKK-stop napján a MÁV arról tájékoztatta az elővárosi vonatok utasait, hogy rájuk most is lehet számítani
Útközbeni kormányzati információval akartak visszavágni a fővárosnak.
Útközbeni kormányzati információval akartak visszavágni a fővárosnak.
Petíciót írtak a MÁV vezetésének az állandó késéseket megelégelő utasok. Ők kaptak – egy sokat nem ígérő – választ, de a pályán veszteglő utasok legtöbbször hiába szeretnék megtudni, mire számíthatnak.
Óriási sor a pénztárak előtt, késések, zsúfoltság, műszaki problémák, információhiány – ezekkel kellett szembesülniük azoknak, akik szombat reggel vonattal indultak a Balatonra a fővárosból.
4-5 percig csak nagy kékség volt látható a LED-falon meg egy szöveg, hogy az utasok a hangosbemondót figyeljék. A táblát azóta újraindították, zavartalanul üzemel.
Tömegek próbálják megtudni a kézzel töltögetett információs táblákról, hogy mikor indul a gépük Nagy-Britannia második legforgalmasabb repülőterén.
A BKK-tól és néhány vidéki nagyvárosban már a buszon ülve megkap minden segítséget az utas az újratervezéshez, ha forgalmi okok miatt át kell szállnia, a vasúton és sok távolsági busznál viszont marad a reménykedés, ha valami nincs rendben a forgalomban.
Homlokegyenest másképp emlékezik a Budapest–Vác-vonalon egy felsővezeték-szakadás okozta hétfő-keddi káoszra a MÁV és az utazóközönség. Az utasok szerint nem volt megfelelő az tájékoztatás, ha volt egyáltalán, a vasúttársaság viszont állítja, a Nyugati pályaudvaron minden elvárhatót megtett azért, hogy informálja az utasokat.
Leállítja a BKV a 3-as metrót vasárnap reggeltől vasárnap délig a vonal déli szakaszán, mert pénteken megsérült egy kitérő alkatrésze - közölte a BKV szombaton.
A "kalauznál"-t nézze meg a szótárban a kedves turista. Az érdeklődők már hiába keresik az állomáson a fotón látható néplélek-relikviát, a kép két hete készült, és a vasúttársaság azonnal intézkedett.
Egyetlen utastájékoztatási rendszerben érhetőek el a Balatonnál a vasúti, a buszos és a hajós közösségi közlekedés adatai az október végéig tartó tesztüzem után. A beruházás 377 millió forintba került. Egyes buszmegállókban, vasútállomásokon és kikötőkben szerelték fel a kijelzőket, amelyeken nyomon követhető egyebek mellett a menetrendek.
Hétmilliárd forintból modernizálja a BKK a forgalomirányítást és az utastájékoztatást – írja a hétfői Magyar Nemzet.
Így mindenki látja, csak pont az utasok nem.
Elég volt egy újabb felsővezeték-szakadás, és olvasóink a hajukat tépve írtak, telefonáltak szerkesztőségünkbe, hogy elmondják, mit művel velük, állomásokon vagy vonatokon ácsorgókkal a MÁV. A vasúttársaság azonban állítja, náluk minden rendben volt, ők tájékoztattak mindenkit. Valaki nyilvánvalóan nem mond igazat, vagy egy párhuzamos világban él. Az eseten túl vagyunk, de bármikor ismét előállhat, így megnéztük, hol a hiba. Kiderült: sok hiba van.
Dadogó utastájékoztatás, szerencsétlenkedés a rakoncátlan ajtókkal – Murphy még mindig nem szállt le a 3-as metró felújított szerelvényeiről.
Csütörtöktől újra Szalóczy Pál hangja lesz hallható a 3-as metró szerelvényein, és lesz angol nyelvű tájékoztatás is. A 2-es és 4-es vonalon futó Alstom-metrókon már jó ideje az egykori rádiós bemondótól hallhatják az utasok az információkat. A 3-as régi kocsijai közül csak azokon lesz hangcsere, amelyeket a közeljövőben nem visznek felújításra Oroszországba.
A helyi buszok közlekedését nyomon követő utastájékoztató rendszert építenek ki Zalaegerszegen. Tíz helyszínen lehet majd elolvasni a kijelzőkről a járművekkel kapcsolatos információkat.
A Borsod és a Vértes Volán után az Alba Volánnál is beindítják szeptembertől az elektronikus utastájékoztatási rendszert, igaz, egyelőre tesztüzemben, a társaság 240 járművének bevonásával.
Befejezték az új diszpécser-, utastájékoztató és utasinformatikai rendszer kialakítását Szegeden. 103 megállóban láthatják az utasok kijelzőkön, mikor jön a következő troli vagy villamos.
Az ígérettel ellentétben nem működött a héfőre beharangozott, hatmilliárd forintért kiépített rendszer a tesztcsomópontokban. Kiderült: a FUTÁR-on szoftverfrissítést kellett végezni.
Az ütemtervhez képest az alvállalkozó jelentős késésben van műszaki okok miatt. Ennek oka, hogy több 30-40 éves villamoson nehéz összeilleszteni a régi és az új technológiát – közölte a Budapesti Közlekedési Központ az utastájékoztató rendszer bevezetését illetően.