szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Óriási sor a pénztárak előtt, késések, zsúfoltság, műszaki problémák, információhiány – ezekkel kellett szembesülniük azoknak, akik szombat reggel vonattal indultak a Balatonra a fővárosból.

Az RTL Klub Híradójának stábja a Déli és a kelenföldi pályaudvaron forgatott az év eddigi legmelegebb napján, arra voltak kíváncsiak, vajon hogyan boldogul a MÁV a megnövekedett forgalommal.

A riportból kiderül, hogy akadt olyan szerelvény, amelyik eleve késéssel indult a végállomásról, és amelyik a kelleténél 20 preccel később érkezett meg Kelenföldre. Akadt olyan kocsi, amelyiknek csak az egyik ajtaját tudták kinyitni. Az utastájékoztatással is voltak problémák: az információs táblára fel volt ugyan írva, hogy melyik vonat hová és mikor indul, ám az nem, hogy melyik vágányról.

Menetjegyet sem volt könnyű váltani. Volt, akivel feleslegesen vetették meg a pótjegyet, mások egy órát álltak sorba érte, mert négy közül csupán egy pénztár üzemelt.

A MÁV-Start szóvivője elismerte a problémákat. "Valóban voltak hiányosságok, rossz döntések és meghibásodások mind a pénztári kiszolgálás, mind az utastájékoztatás tekintetében. Nagyon sajnáljuk, hogy emiatt sok utasnak nem megfelelően, rossz érzéssel indult a hétvégéje" – mondta Biber Anett.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!