Védjegyként jegyezteti be a Békemenet nevet a CÖKA
A már tíz, Orbán Viktor és a Fidesz mellett kiálló Békemenetet szervező Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány július 31-én adta be a védjegyoltalmi kérelmet.
A már tíz, Orbán Viktor és a Fidesz mellett kiálló Békemenetet szervező Civil Összefogás Közhasznú Alapítvány július 31-én adta be a védjegyoltalmi kérelmet.
Jogi oltalmat kap a Digitális Polgári Kör kifejezés, a védjegykérelmet a Tusnádfürdőn bejelentett, online szervezkedést irányító Digitális Demokráciafejlesztési Ügynökség nyújtotta be.
Amennyiben bejegyzik a védjegyet, a jövőben csak annak tulajdonosa nyomtathatja majd például pólóra a kifejezést.
Véletlenül pont van az érdekeltségében egy használtautós hirdetőportál, aminek a reklámozásához jól jöhet.
Ha a kérelem átmegy – amire egy szakértő szerint jó esély van – akkor csak Mészáros vagyonkezelője nyomtathatja majd például pólóra a kifejezést.
Mindenki más nyugodtan bindzsizhet, állítja a rapper, akit hazugnak nevezett a kormánysajtó.
Bachar Najari Magyarországon három cégben is érdekelt.
Jens Lehmann éppen a 20. évforduló előtt babrált ki egykori klubjával.
A Bíróság megerősítette az uniós szellemitulajdon-hivatal döntését.
A Tesco klubkártyái a Lidl kék-sárga logóját idézték – ezzel a Tesco visszaélt a Lidl védjegyével, de szerzői jogait azért nem sértette meg.
A jövőben is a kormánypárti Mediaworks kötelékében marad a néhai iWiW valamennyi védjegye, így a név és a logó használati joga is.
„100 százalék esély van rá" hogy a Twittert valaki be fogja perelni az X elnevezés miatt – állítja egy szakértő, ugyanis az X betű igen gyakran előfordul a különböző védjegyekben.
Sok elnevezési ötlet után végül a Vision Pro nevet kapta az Apple vegyesvalóság-szemüvege. Nem mindenkinek tetszik a név, azonban Kínában ennél jóval komolyabb gond lehet vele.
Részletes, otthoni javítást segítő karbantartási útmutatókat adhat ki a Samsung – a telefonoktól az órákon át egészen a fülhallgatókig.
Az internet új korszakaként is emlegetett metaverzum többek szerint óriási lehetőségeket rejt. Az egyik legnagyobb amerikai áruházláncnál is hasonlóan gondolkodnak.
A jövő évtől a Szerencsi Bonbon Kft. gyárthatja és forgalmazhatja majd.
A multinacionális cég szerint más édesség csomagolása sem lehet lila.
Az indoklás szerint a hangok nem elég egyediek ahhoz, hogy megkülönböztethetők legyenek más italoktól.
Az uniós bíróság viszont a kínai cégnek adott igazat, mondván: a logók ugyan hasonlítanak, de azért meg lehet őket különböztetni.
Egy uniós bírósági ítélet szerint ha valamin gondolkodni kell, akkor az nem lehet leíró jellegű.