Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Bachar Najari Magyarországon három cégben is érdekelt.
Levédetné a „Dubai Csoki” kifejezést a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. többségi tulajdonosa és vezérigazgatója, Bachar Najari szír származású üzletember – írja a G7.
Najari december 11-én adta be az erről szóló védjegybejelentési kérelmet a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalhoz az ügyvédjén keresztül. A kérelem a 30-as számú árujegyzék kódra vonatkozik, amely több élelmiszeripari terméket is takar, de fő profilja a kávé, tea, kakaó és a csokoládé. A státusz szerint a bejelentés folyamatban van, azaz még nem bírálták el.
A lap megkérdezte Najarit, hogy pozitív elbírálás esetén mi a terve a Dubai Csoki kifejezéssel, de az üzletember egyelőre nem válaszolt.
A svájci lakcímmel rendelkező Najari 2023 áprilisa óta a Magyar-Emírségeki Üzleti Tanács elnöke, az UngaroSwiss Kft.-ben 74 százalékos, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt.-ben 80 százalékos részesedése van, emellett 2013 óta ügyvezetője a Swiss Art Kft.-nek.
A dubaji csokit mi is megkóstoltuk, a véleményünket alábbi cikkünkben írtuk meg:
Arról pedig, hogy valójában mi van a dubajicsoki-mánia mögött, ebben a cikkünkben olvashat bővebben:
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Cunamiként zúdítja a kormány a támogatásokról szóló bejelentéseket, ám ezek valójában azt mutatják, hogy az állam továbbra is igyekszik kivonulni a szociálpolitikából.