Elismerte a MÁV, hogy bezárnak 10 vasúti mellékvonalat
Szerintük a buszokra váltás nem függ össze a hodászi balesettel, amiben több utas is megégett, hanem a jármű- és személyzethiány az oka.
Szerintük a buszokra váltás nem függ össze a hodászi balesettel, amiben több utas is megégett, hanem a jármű- és személyzethiány az oka.
A sérülteket a kiérkező mentők látták el.
Kábellopás miatt hibásodott meg a biztosítóberendezés.
Július 9-én egy tehervonat kisiklása miatt vált használhatatlanná a vasúti pálya.
Ittasan jó ötletnek tűnt épp a sínek között szundikálni, de a bíróság nem értett egyet ezzel. Pláne, hogy épp jött a vonat.
Nem tudja garantálni a MÁV, hogy a nyáron kellemesen hűs kocsikban, időben érjünk célba. Kérdésünkre ezt maga a társaság is elismerte. A kinti 35 fok felett is kényelmet biztosító újabb klímaberendezések vásárlására ugyanis nincs pénze. A Balatonnál az igazán nagy káoszt idén nyáron még sikerült megúszni, most fokozott pályafelügyelettel készülnek arra, hogy beavatkozzanak, ha a hőség miatt baj lenne.
A Kétpónál balesetet szenvedett vonat 12 kocsija közül hat siklott ki, kettőben van ezek közül rovarölő, háromban más gyúlékony anyag.
Fokozottan tűzveszélyes anyagot szállító tehervonat siklott ki. Hosszabb időre lesz szükség, amíg helyreállítják a vasúti pályát Kétpónál.
Áramütést szenvedett egy vasúti dolgozó, majd a segítségére induló munkatársát is megrázta az áram, és a mentősök is sérülést szenvedtek el a komáromi állomáson. Azóta már mindenki túl van az életveszélyen.
A fiatalok nem jelentették be előre utazásukat, a Ljubljanába induló InterCityn pedig eredetileg 228 ülőhely volt. Nem csoda, hogy problémát okoztak, aminek háromórás veszteglés lett a vége a Kelenföldi pályaudvaron.
Még bárki beleszólhat: társadalmi egyeztetésre bocsátották a 2023/24-es vasúti menetrend terveit.
Spanyol fiatalok lepték el csütörtök reggel a Budapestről Ljubljanába induló InterCity-t a Kelenföldi pályaudvaron. A tömegjelenetek miatt többen rosszul lettek, egy állapotos és egy idős nőt is ki kellett menteni a zsúfolt kocsikból. A vonat reggel kilenc helyett délben indult el, az utasok tapssal üdvözölték a fejleményt.
Sok volt a sör és a tömény.
Elromlott a mozdony, sokan Nagyszebennél inkább repülőre szálltak.
Július 1-jétől egyéb fontos változások is életbe lépnek a jegyárak, illetve a bérletek hatályát illetően.
Az üzletet bonyolító két cég közül legalább az egyikhez köze is van Rogán Antal köreinek, nevesül a politikus egykori jobbkezének számító ügyvédnek, Kertész Balázsnak.
Sokáig küzdöttek az életéért, de nem tudták megmenteni.
Az ország szinte minden pontjáról el lehet jutni átszállás nélkül a Balatonra. A neten ez után ki lehet választani, hova szeretnénk helyet foglalni, de az árak is változnak.
A honvédelmi miniszter által gründolt Magyar Vagon megszerezte a MÁV-tól a Szolnoki Járműjavítót is, az oroszok kiszállása után pedig egyedül teljesíti a teljes, egymilliárd eurós egyiptomi kocsimegrendelést. A forrást az állami Eximbank biztosítja.
Átnéztük a 2024-es költségvetés részletesebb számait, így kiderült, hogy a kórházakra, az egyetemekre és a honvédelemre szánt keretet látványosan megemelte a kormány, az általános- és középiskolákra és a háziorvosokra viszont alig jut több pénz, mint idén, ha beleszámoljuk azt is, hogy az infláció mennyivel értékteleníti el az összegeket.