Kigyulladt egy mozdony Kőbánya alsó mellett
Sokáig állt a forgalom a ceglédi vonalon, amíg a Lajosmizséről a Nyugatiba tartó vonat mozdonyának tüzét eloltották.
Sokáig állt a forgalom a ceglédi vonalon, amíg a Lajosmizséről a Nyugatiba tartó vonat mozdonyának tüzét eloltották.
Több polgármester is a kormányhoz fordult, hogy maradjon meg a helyi vasútvonal.
Az 1900-as évek legelején még Európa élvonalába tartozott a magyar vasút, azóta rendszerektől függetlenül sajnálják a pénzt rá, helyette ha valami baj van, bezárnak vonalakat. Emiatt egyre kevesebben választják a vonatot, úgyhogy a kihasználatlanság miatt jöhetnek az újabb bezárások. Hol rontottuk el?
Mellékvonalak bezárásáról döntött a MÁV jármű- és emberhiány miatt; kiderült, hogy a paksi szerződés módosításával Oroszország bármikor felfüggesztheti a hitelt; pénzügyileg is nehéz helyzetbe sodorta magát az FTC, ahogy kiesett a BL első selejtezőkörében. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
Szerintük a buszokra váltás nem függ össze a hodászi balesettel, amiben több utas is megégett, hanem a jármű- és személyzethiány az oka.
A sérülteket a kiérkező mentők látták el.
Kábellopás miatt hibásodott meg a biztosítóberendezés.
Július 9-én egy tehervonat kisiklása miatt vált használhatatlanná a vasúti pálya.
Ittasan jó ötletnek tűnt épp a sínek között szundikálni, de a bíróság nem értett egyet ezzel. Pláne, hogy épp jött a vonat.
Nem tudja garantálni a MÁV, hogy a nyáron kellemesen hűs kocsikban, időben érjünk célba. Kérdésünkre ezt maga a társaság is elismerte. A kinti 35 fok felett is kényelmet biztosító újabb klímaberendezések vásárlására ugyanis nincs pénze. A Balatonnál az igazán nagy káoszt idén nyáron még sikerült megúszni, most fokozott pályafelügyelettel készülnek arra, hogy beavatkozzanak, ha a hőség miatt baj lenne.
A Kétpónál balesetet szenvedett vonat 12 kocsija közül hat siklott ki, kettőben van ezek közül rovarölő, háromban más gyúlékony anyag.
Fokozottan tűzveszélyes anyagot szállító tehervonat siklott ki. Hosszabb időre lesz szükség, amíg helyreállítják a vasúti pályát Kétpónál.
Áramütést szenvedett egy vasúti dolgozó, majd a segítségére induló munkatársát is megrázta az áram, és a mentősök is sérülést szenvedtek el a komáromi állomáson. Azóta már mindenki túl van az életveszélyen.
A fiatalok nem jelentették be előre utazásukat, a Ljubljanába induló InterCityn pedig eredetileg 228 ülőhely volt. Nem csoda, hogy problémát okoztak, aminek háromórás veszteglés lett a vége a Kelenföldi pályaudvaron.
Még bárki beleszólhat: társadalmi egyeztetésre bocsátották a 2023/24-es vasúti menetrend terveit.
Spanyol fiatalok lepték el csütörtök reggel a Budapestről Ljubljanába induló InterCity-t a Kelenföldi pályaudvaron. A tömegjelenetek miatt többen rosszul lettek, egy állapotos és egy idős nőt is ki kellett menteni a zsúfolt kocsikból. A vonat reggel kilenc helyett délben indult el, az utasok tapssal üdvözölték a fejleményt.
Sok volt a sör és a tömény.
Elromlott a mozdony, sokan Nagyszebennél inkább repülőre szálltak.
Július 1-jétől egyéb fontos változások is életbe lépnek a jegyárak, illetve a bérletek hatályát illetően.
Az üzletet bonyolító két cég közül legalább az egyikhez köze is van Rogán Antal köreinek, nevesül a politikus egykori jobbkezének számító ügyvédnek, Kertész Balázsnak.