Elképesztő hidrogénautóval rukkolt elő a Toyota
A japán gyártó hiperautója nem üzemanyagcellás, hanem a belsőégésű motorjában égeti el a hidrogént.
A japán gyártó hiperautója nem üzemanyagcellás, hanem a belsőégésű motorjában égeti el a hidrogént.
A közel 700 lóerős, hibrid hajtású Porsche 963 RSP-ből ez az egyetlen példány hagyta el a gyártósort.
A Skoda Enyaq RS Race több mint három mázsával könnyebb az alapokat adó normál Enyaq RS-nél.
A Super Mustang Mach-E az elképesztően erős elektromos hajtásról és a brutális leszorítóerőről szól.
Az Opel Mokka GSE Rally közel kétszer akkora teljesítményű, mint az alapmodell.
A közel 650 lóerős szörnyeteg értéke bőven meghaladja az 1 milliárd forintot.
A 2001-es évjáratú Forma-1-es versenyautóval az osztrák nagydíjon diadalmaskodott a skót pilóta.
A vadonatúj BMW M2 Racing versenyautó a közúti M2-től eltérően 6 helyett csak 4 hengerrel bír.
Az autódekor elemek gyártásával foglalkozó Mono nevével fémjelzett Ligier versenyautó az LMP3 kategóriában áll rajtvonalhoz, és a szezon előtti prológot már meg is nyerte.
Barcelonában az MWC-kiállításon nemcsak mobilokkal, hanem érdekes autókkal is találkozhatnak a látogatók.
A 61 éves Ferrari 250 LM a becsértékénél jelentősen drágábban talált gazdára a párizsi árverésen. Nem véletlenül.
A bőven 10 ezer fölé forgatható motorral szerelt versenyautó a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A koreai gyártó bemutatta azt az elképesztő autót, mellyel a Le Mans-i 24 órás viadalon kíván indulni.
Aki meg akarja venni Niki Lauda vagy Michael Schumacher autóját, annak alaposan a bankszámlája mélyére kell nyúlnia.
A 90-es évek végén napvilágot látott Toyota GT-One egy egyetlen példányban készült brutális közúti versenyautó. Mutatjuk a felbecsülhetetlen értékű unikumot.
A hatalmas hátsó szárnyas és slick gumis GR Corolla többek közt BMW-kel és Hyundaiokkal kel versenyre.
Michael Schumacher igen komoly sikereket ért el ezzel az új gazdára váró vörös versenyautóval.
Az Eifel hegység brutális vonalvezetésű 20,832 kilométeres aszfaltcsíkját nagy tempóval megélni és sikeresen túlélni egyaránt földöntúli élmény. Az eszeveszett tempójú és nem kicsit veszélyes versenypályás élményeket egy kis japán méregzsákkal, a GR Yaris-szal zsebeltük be.
A hatalmas teljesítményű turbós benzinmotornak elképesztően alacsony tömeget kell csak mozgatnia.
A most debütált legfrissebb Nascar versenyautó lokálisan zéró emissziós hajtásláncot vonultat fel.