Visszafojtva is 600 lóerős lett az új Brabham
Megérkezett a Brabham Automotive legújabb fejlesztése, amely a GT2-es szabályok miatt lett gyengébb az elődjénél.
Megérkezett a Brabham Automotive legújabb fejlesztése, amely a GT2-es szabályok miatt lett gyengébb az elődjénél.
A most leleplezett három autó az ikonikus Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG-nek állít emléket.
A Forma-1 hungaroringi futamára a 2021-es versenyautók mellett egy jövő évi kocsi is érkezett.
A közel 300 lóerős motornak köszönhetően a méretes szedán alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Vázoljuk, hogy milyen egy 2021-es évjáratú 120-as Skoda, melynek a limitált típusszámán kívül persze nem sok köze van a 70-es évekbeli eredeti Skoda 120-ashoz. Cserébe viszont iszonyatos tempóra képes és 60 literes fogyasztással sokkol.
A politikailag abszolút nem korrekt szélsebes kisautót először Goodwoodban lehet majd élőben megtekinteni.
Kipróbáltuk az Audi remek 5 hengeres motorjával szerelt új Formentort, de előtte még meghajtottuk a legerősebb Leont, és egy őrült elektromos terepjáróval ugrattunk is egy nagyot.
A hatalmas leszorítóerőt termelő újdonság igen gyorsnak ígérkezik a versenypályákon.
Ez a korszakalkotó Forma–1-es járgány a 80-as évek elejére repítheti vissza tehetős új gazdáját.
A Valkyrie AMR Pro nem szól másról, mint a hatalmas leszorítóerőről és az igen komoly teljesítményről.
A szupersportos típusból alig több, mint 500 példány hagyta el a gyártósort.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
A kékvérű brit luxusautó ezen kivitele nem a luxusról, hanem a lehető legnagyobb tempóról szól.
A bőven 10 ezer fölé forgatható motorral szerelt versenyautó a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Alacsony tömeg, véglegetekig optimalizált aerodinamikai csomag és erős motor – ilyen a legfrissebb Huracán.
A legendás autó ezen példánya akár 300 millió forintnál is többet érhet.
A Lego és a Ferrari együttműködése közel 25 esztendőre tekint vissza, az első közös Technic szettre azonban egészen mostanáig kellett várnunk. Teszten a legújabb 18+ besorolású Lego, egy Ferrari 488 GTE.
Közúton ugyan nem használható, versenypályán viszont kivételes vezetési élményt biztosít ez a Mercedes.
Rendszámot nem kaphat a négykarikás gyártó szívómotoros extrém versenyautója.
A tulajdonos simán hazavezetheti majd a kocsit, miután megtett vele 100 gyors kört a helyi versenypályán.