Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Közúton ugyan nem használható, versenypályán viszont kivételes vezetési élményt biztosít ez a Mercedes.
A Mercedes 2014-ben dobta piacra a C-osztály negyedik generációját, melynek legsportosabb csúcsmodellje a C 63 S. Ennek 4 literes biturbó V8-as benzinmotorja 510 lóerős teljesítményt, illetve 700 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre, ami ideális esetben 3,9 másodperces 0-100-as gyorsulást, illetve 290 km/h-s végsebességet tesz lehetővé.
A típus a DTM-ben, vagyis a német túraajtó-bajnokságban is rajtvonalhoz állt, és most éppen egy ilyen versenyautó, egy AMG C63 DTM került eladósorba.
A mellékelt fotókon látható autó 2014-ben készült és 2015-ben Robert Wickens állt vele először rajtvonalhoz.
Első évében ez az autó nyerte meg a nürburgringi futamot, a Norisringen pedig második helyezést ért el, és Wickens 2016-ban és 2017-ben is ezzel a kocsival versenyzett a bajnokságban. Később Pascal Wehrlein foglalt helyet az autó kormánya mögött.
Az 550 lóerős teljesítményű hátsókerék-hajtású versenyautóért 1 282 328 eurót (461,6 millió forint) kér jelenlegi német tulajdonosa, aki számos tartalékalkatrészt is biztosít a kocsi mellé.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.