Eladó az egykori olasz miniszterelnök patinás régi luxus Fiatja
Az egykoron Giulio Andreotti által használt Fiat 132 hamisítatlan 70-es évekbeli életérzéssel támad.
Az egykoron Giulio Andreotti által használt Fiat 132 hamisítatlan 70-es évekbeli életérzéssel támad.
Ez a tulajdonképpen szalonállapotú W123-as Mercedes a 70-es évek végére repít vissza bennünket.
A makulátlan állapotú 356-os modell az 50-es évek elején látta meg a napvilágot, és formavilága mind a mai napig visszaköszön a márka modelljein.
Kis tömeg, pörgős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Minden együtt a remek autózáshoz.
Egy Mercedes-Benz CLK GTR AMG a rendőrség előtt tilosban parkolva, egy Lancia 037 a szupermarket bejáratánál és egy Porsche 911 GT1 a kebabos előtt.
Ez a kombi kivitelű régi kelet-német járgány nem kevesebb, mint 44 évvel teketi vissza az időgép kerekét.
Alaposan körbefotóztuk a 39 éves kora ellenére szalonállapotú, "szőrös gumis" magyar példányt.
Vázoljuk, hogy hogyan fest a GAZ-3102 mai kornak maximálisan megfelelő koncepciója.
Az új koncepciómodell egy 53 éve született típusba lehel új életet.
Ahogy a felmenőből, úgy az újkori Breadvanből is egyetlen példány készült.
Az összegből akár négy darab vadonatúj Lada, és akár egy új "nyugati" prémiumautó is kijönne.
Ezt a régi orosz járgányt lényegében lehetetlen szabályosan, egyetlen helyet foglalva leállítani.
Az 1,3 literes motorral szerelt kocka Lada hivatalos veterán minősítéssel, OT rendszámmal rendelkezik.
A harmadik generációs Mercedes S-osztály korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Sokan nem is tudják, hogy a bajor gyártó legnagyobb luxusmodelljéből a 80-as évek elején kombi változat is készült.
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Ezzel a lengyel aprósággal képzeletben egészen 1986-ba gurulhatunk vissza.
A 330 lóerős motorral szerelt német oldtimer végsebessége meghaladja a 260 km/h-t.