1,6 milliárd forintért árulják ezt a 66 éves Ferrarit
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
A szuperkönnyű versenyautót egy 3 literes 4 hengeres motor mozgatja.
A szupersportos típusból alig több, mint 500 példány hagyta el a gyártósort.
Az éppen új gazdára váró II-es Volkswagen Golfnak az eredeti számlája is megvan.
Magyarországon nincsenek veteránintézmények, a leszerelt katonákra nincs rálátása a honvédségnek.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
Az öreg zuffenhauseni sportkocsiból kiszerelték a benzinmotort, amelynek helyére egy sokkal erősebb villanyos egység került.
Ezzel a 12 hengeres motorral szerelt olasz szupersportkocsival évente átlagosan kevesebb, mint ezer kilométert tettek meg.
A legendás autó ezen példánya akár 300 millió forintnál is többet érhet.
Ez a remek állapotú BMW 2002 egyenesen a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
A vásárlónak 100 millió forint feletti összeget kell fizetnie a négykerekű bajor portékáért.
A Bertone tervezte X1/9 az egyetlen középmotoros hátsókerék-hajtású Fiat, és most ebből a szériából vár gazdára egy alig használt közel 4 évtizedes példány.
Könnyen kiszámolható, hogy az NDK kisautóval évente átlagosan csak ezer kilométert tettek meg.
A kereklámpás orosz technika a 70-es évek végére repítheti vissza új gazdáját, aki szabad szemmel jól látható összeget hajlandó fizetni az élményért.
A 80-as évek végén készült szupersportkocsival eddig kevesebb, mint 20 ezer kilométert tettek meg.
Az új tulajdonosra váró 968 CS egészen feltűnő jelenségnek számít a közutakon.
A 80-as évek elején debütált típus ezen példányát eddig lényegében nem is használták.
A típusból nem sok készült, és mára értelemszerűen még kevesebb maradt fenn jó állapotban. Mi találtunk egyet.
Körülbelül így mondják olaszul azt, hogy Volkswagen Golf GTI, avagy mutatjuk, hogy milyen egy patika állapotú Fiat Ritmo 130 TC Abarth egyenesen 1983-ból.