Feszültségkeltő: itt az első tisztán elektromos Audi, az e-tron divatterepjáró
Az Audi első alapoktól villanyautónak szánt modellje valahova a Q5 és a Q7 közé ékelődik be.
Az Audi első alapoktól villanyautónak szánt modellje valahova a Q5 és a Q7 közé ékelődik be.
A svéd fővárosban járva a szupertrendi Mercedes EQC-t és a régivágású Mercedes-AMG G63-at is meglestük.
Egy az 50-es évekből származó és egy 2019-ben bemutatkozó német sportkocsi a főszereplője ennek a remek felvételnek.
Az első példány hófehér fényezéssel érkezett meg az öreg kontinensre, még pedig egy svájci kiállításra.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos technológiával minimálisra lesz csökkenthető a villanyautók töltési ideje.
A német gyártó megépíti a Phaeton kései leszármazottjának tekinthető villanyautót, de az eredetileg tervezettnél kicsit visszafogottabb formában.
A Mercedes kedd este leleplezte első olyan modelljét, melyet a kezdetektől fogva elektromos autónak terveztek. Két motor, egy nagykapacitású akkumulátorcsomag és 400+ lóerő a hangtalan EQC-ben.
Gárdi Balázs számtalan hazai és nemzetközi fotóverseny győztese, illetve azon kevesek egyike, akik közelebbről is láthatták a villanyautók gyártásával foglalkozó Tesla boszorkánykonyháját.
A Model 3 továbbra sem kapható fapados változatban, melyre néhány hónapot még mindig várnunk kell.
Ez a jövőbe mutató formatervet kapott új villanyautó szó szerint a vezetőt helyezi a középpontba.
Az egyiknek hangtalan a motorja, a másiknak pedig elképesztő a hangszigetelése, de vajon melyik halkabb a gyakorlatban?
A tulajdonosváltást követően az új identitátását kereső német márka valahogy így képzeli el a jövőjét.
A szomszédban gyártott elektromos hiperautónak most elkészült egy limitált szériás új kiadása.
A német gyártó első teljesen hangtalan modelljét a jelek szerint már javában versenypályán nyúzzák.
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
Erőből nem szenved hiányt a négykarikás gyártó lokálisan zéró károsanyagkibocsátású SUV-ja, de a legnagyobb teljesítményét csak korlátozott ideig lehet lehívni.
Megérkezett a Volvóhoz erősen kapcsolódó kínai márka harmadik modellje, amely egészen szemrevalóra sikeredett.
Az elektromos autókat gyártó amerikai vállalatnak a jelek szerint van még mit tanulnia a kuncsaftok személyes kiszolgálása terén.
Elképesztő gyorsulással és 400 km/h feletti végsebességgel kecsegtet a sógorék vadonatúj hipersportkocsija.
Ahogy az várható volt, a német prémiumgyártó első elektromos autója egyáltalán nem lassú, és a töltési sebességével sem lesznek gondok.