Unja már a 6 éves Tesla Model S-t? Ilyen lehet az utódja
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
Az amerikai gyártó első villanymotoros szedánjának mára kicsit megfáradt a külcsínje, amit egy designer most alaposan felfrissített.
Erőből nem szenved hiányt a négykarikás gyártó lokálisan zéró károsanyagkibocsátású SUV-ja, de a legnagyobb teljesítményét csak korlátozott ideig lehet lehívni.
Megérkezett a Volvóhoz erősen kapcsolódó kínai márka harmadik modellje, amely egészen szemrevalóra sikeredett.
Az elektromos autókat gyártó amerikai vállalatnak a jelek szerint van még mit tanulnia a kuncsaftok személyes kiszolgálása terén.
Elképesztő gyorsulással és 400 km/h feletti végsebességgel kecsegtet a sógorék vadonatúj hipersportkocsija.
Ahogy az várható volt, a német prémiumgyártó első elektromos autója egyáltalán nem lassú, és a töltési sebességével sem lesznek gondok.
Emlékeznek még Szalacsi Sándor tételmondatára, miszerint a szerkezet „a vízbűl veszi ki az oxigént”? Megfordítva ugyan, de lényegében ilyen elven működik a Hyundai Nexo, a márka futurisztikus, üzemanyagcellás autója. Kipróbáltuk.
Ismeretlen márkanév és homályos ígéretek, de augusztus elején minden titokra fény derülhet.
A német prémiumgyártó első tisztán elektromos autóját még egyetlen vevőjelölt sem látta, mégis igen sokan megrendelték.
Ez az első olyan elektromos autó, melyen ott figyel a japán márka gyári tuningját jelző Nismo logó.
A Tesla robbantotta ki az elektromos autók forradalmát, de az amerikai vállalatot hamarosan megelőzhetik a nagy múltú autógyártó cégek.
Sokan váltanának hangtalanul suhanó Teslára, de pontosan mi az a minimális összeg, ami a Model S-be történő beüléshez szükséges?
Teljesen egyértelművé vált, hogy a svéd márka nem kíván veszteséggel árulni elektromos autókat.
Az amerikai vállalatnak kicsit megkésve, de végre sikerült felfuttatnia gyártási tevékenységeit.
A zöld energiát nemcsak megtermeli magának a stadion, hanem akár el is tudja tárolni azt.
Az új rekord nem kevéssel, hanem közel egy perccel jobb a korábbinál, a tisztelet mind a pilótának, mind a gyártónak kijár. Az előző rekord 35 évig tartotta magát.
A tesztpilóta esküszik rá, hogy az elképesztő villanyautó gyártója nem ferdít a gyorsulási adatok kapcsán.
A Tesla első embere szerint a cég vásárlói számára minden eddiginél mélyebb betekintést lehetne nyújtani a gyártási folyamatokba.
Ebben a rövidke videóban nemcsak a járgány külsejét, hanem a belsejét is alaposan szemügyre lehet venni.
A tisztán elektromos hajtásláncú versenyautó nemcsak a saját kategóriájában állított fel új rekordot, hanem az abszolút rekordidőt is megfutotta a Pikes Peaken.