Úgy működik a környezettudatosság a németeknél, hogy vesznek egy elektromos autót is a benzines mellé
Egy jómódú országban ezt tűnik jelenleg a leginkább életszerű hozzáállásnak. Az elektromos autókat viszont igen intenzíven használják kis távokra.
Egy jómódú országban ezt tűnik jelenleg a leginkább életszerű hozzáállásnak. Az elektromos autókat viszont igen intenzíven használják kis távokra.
Minél egyszerűbbet, minél könnyebbet, semmi luxus.
A hazai piac új szereplője nyilvános és otthoni villanyautó-töltőket is üzembe kíván helyezni.
Egy kategóriával drágább autókra is jár mostantól az elektromos autókra adott 1,5 millió forint.
Ez legalább a harmadik ilyen eset, amikor a Tesla központjából növelték meg az autóik hatótávját.
Az árukapcsolás parádés, a kocsi sem lett rossz.
A tisztán elektromos meghajtású BMW i3-as duója mostantól létezik 120 amperórára növelt tárolókapacitású változatban is. Ezzel, elvileg már a gyakorlatias mérés szerint is megvan a 300 kilométeres hatótáv.
Az e-autók piacán lassan véget ér a hőskorszak, amikor elég volt egy-két észveszejtő gyorsulás, pár tíz kilométernél jobb hatótáv és máris mindenki elájult az autótól. A Nissan Leaf ennél már akkor is többet tudott, nem véletlen lett a legnépszerűbb elektromos autó világon. Úgy tűnik a japánok nem aludtak bele a megszerzett előnybe, és az új Nissan Leaf is meghatározó modell lehet.
Az Audi kiadta egyik legfontosabb újdonságához kapcsolódó első reklámanyagát.
A Ford kiadta az első beharangozó fotót az új Mustang által inspirált terepjárójáról. Ez az első új modell, amin a kifejezetten elektromos autók fejlesztésére felállított Ford Team Edison csoport dolgozott.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos technológiával minimálisra lesz csökkenthető a villanyautók töltési ideje.
Nem is világos, eddig miért nem kínált egyetlen gyártó sem kompakt, városi szabadidő-autó méretben e-autót. Pedig két dolog divatos manapság igazán az autóiparban: az SUV és az elektromosság.
Mondhatjuk, hogy meglehetősen ironikus időket élnek át az autógyártók manapság.
Ahogy az várható volt, a német prémiumgyártó első elektromos autója egyáltalán nem lassú, és a töltési sebességével sem lesznek gondok.
A rendszer úgy működik majd, mint az autómosó szolgáltatás, a shopban előre meg kell venni, milyen töltést szeretnénk.
Komoly változást hozhat ez a fejlesztés, ha a közlekedési szabályozók mindenhol engedélyezik.
Az biztos, hogy komoly figyelmet fog kapni az Audi első elektromos autója, ha bemutatják, és nem csak amiatt, hogy nincs rajta hagyományos visszapillantó tükör.
Egyre komolyabb tempóban épül a villanyautókat kiszolgáló infrastruktúra is.
Az elektromos hajtáslánc miatt, már most látható, hogy jelentősen átalakul a járművek dizájnja. Erre tökéletes példa egy most bemutatott elektromos motorkerékpár.
Összesen hat példány készül az 1360 lóerős kínai csodaautóból.